JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vet ett ställe där det går att ladda ner SA... Min kompis laddar ner därifrån.... Jag sa åt han att inte göra det....men han gör det ändå... och det kan jhu inte jag stoppa.... Men jag undrar.... ska jag anmäla vart jag vet att man kan ladda ner spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vet ett ställe där det går att ladda ner SA... Min kompis laddar ner därifrån.... Jag sa åt han att inte göra det....men han gör det ändå... och det kan jhu inte jag stoppa.... Men jag undrar.... ska jag anmäla vart jag vet att man kan ladda ner spelet ? Gör det! Då får du ett proppsmail av R*, det är softos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad står i det mailet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Självklart! Nail those f*ckers!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vart och hur anmäler jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 piracy@rockstargames.com Skicka ett mail och berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) piracy@rockstargames.com Äsch, okka hann före. Redigerad 22 oktober, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 piracy@rockstargames.com Äsch, okka hann före. ...fast du gjorde en länk, så man kan nog säga att vi ligger lika! Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 okej ska skriva nu...hoppas det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Kom gärna och berätta om du fick svar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jävla Pirater... Hoppas de åker dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vet ett ställe där det går att ladda ner SA... Min kompis laddar ner därifrån.... Jag sa åt han att inte göra det....men han gör det ändå... och det kan jhu inte jag stoppa.... Men jag undrar.... ska jag anmäla vart jag vet att man kan ladda ner spelet ? jag skicka in, ja fick proppsmail av rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Skickade också in nytt och fick grymmaste bilden i retur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad står i brevet då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad står i brevet då ? att dom är tacksama och att dom hoppas att vi får det lika trevligt att lira det som dom fick att göra det med mera =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 JAG FICK ETT PROPPS MAIL PÅ NOLL TID !!!!!!!!! hoppas j*vlarna åker dit som har ställt till allt det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad handlar den här topicen om egentligen? OffTOPIc: feels good to be back... äntligen är min banning över.. förstod aldrig riktigt varför jag fick den men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det var jag som frågade hur man anmälde om man ser någonstans som man kan ladda ner SA....sedan gjorde jag det och fick ett proppsmeddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du kan nog skicka ett mejl dit där du redogör för dina morgonrutiner och ändå få ett proppsmejl tillbaka. Det sker ju per automatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag skulle lätt gjort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts