Add3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Cdon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Själv har jag beställt från spelbutiken.se. Nån som tycker dom e bra? Du är fan tjock blond och Konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 asså beställ på eb games, lämna in 2 skitspel o få sa för 99:-! de e säckert att man få det den 29:de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Du är fan tjock blond och Konstig. Nästan, jag är inte blond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Cdon såklart! Webbhallen har så dyra frakt priset. Min kompis skulle beställa högtalare därifrån som kostade 699kr. Och de kosta ca: 1000kr me frakt snacka om dyr frakt . på cdon är de gratis över 500 eller 600 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Förbokade ett så kallat "Gangsta Pack" från Webhallen. Spelet + en t-shirt. Ägt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag hoppas bara att det inte blir någon strejk på posten, så man fårr sitt spel bokat på Webhallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ganemo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Har jag också tänkt på, det borde ju vara logiskt...beror väll på hur många kopior dom beställer in. Förhoppningsvis får vi det i tid, vi som har varit sega på att beställa! Själv har det enda som har hållit mig tillbaka för dryga månaden sen varit att jag inte har nån Ps2, men på måndag så skaffar jag mig en! Skaffa den nya pstwo då. fast du får vänta till den 1/11 den är 23*15,2*2,8 cm och kostar inte mer än den gamla, jag köper lätt den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts