Lance Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) okej nu sitter jag här och tänker ... jag måste få sa den 29 oktober (presis som alla andra) så vart skall man beställa det igentligen? ... Redigerad 22 oktober, 2004 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Själv har man beställt på CDON, just pga att det sägs vara så säkert att man kommer få det på release-dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vote : cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Själv har man beställt på CDON, just pga att det sägs vara så säkert att man kommer få det på release-dagen. okej men är det kö då så om ja beställer nu så får ja det efter "alla" andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 okej men är det kö då så om ja beställer nu så får ja det efter "alla" andra? Har jag också tänkt på, det borde ju vara logiskt...beror väll på hur många kopior dom beställer in. Förhoppningsvis får vi det i tid, vi som har varit sega på att beställa! Själv har det enda som har hållit mig tillbaka för dryga månaden sen varit att jag inte har nån Ps2, men på måndag så skaffar jag mig en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Själv har man beställt på CDON, just pga att det sägs vara så säkert att man kommer få det på release-dagen. Samma här, jag och Crice var de två första som beställde med GTAsajten-koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Själv har jag beställt från spelbutiken.se. Nån som tycker dom e bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vote: Annat. Beställde på game, känns säkrast så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 klart som fan att man inte förhandsbokar.. var är känslan hos er?? klart man går direkt till en butik o köper det... <----cesar aaaaaaaah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 klart som fan att man inte förhandsbokar.. var är känslan hos er?? klart man går direkt till en butik o köper det... <----cesar aaaaaaaah.. jag bokar men går till affären och hämtar.. Vote: alltid Webhallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag har förkärlek til Webbhallen, det har alltid varit en pålitlig och prisvärd försäljningsportal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 play.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 cdon, skönt att få det direkt i brevlådan.... ( det var någon som sa det iaf att de skickar hem direkt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote: annat, köper det på tradition och angående CDON så, ja man får det i brevlådan, men en kompis till mig som beställer där ofta brukar få det på måndagar eller tisdagar när det släpps på fredagen (veckan efter då) men det kan vara annorlunda nu med GTA SA ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kidder47 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ja beställde på Game, e medlem där så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 klart som fan att man inte förhandsbokar.. var är känslan hos er?? klart man går direkt till en butik o köper det... <----cesar aaaaaaaah.. bokar man inte kanske man inte får ett ex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 onödig tråd, och lite lite exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ehhhhh jag tror knappast dom bara tar in spel till dom som förhandbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 nu har ja bokat på webbhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Lance, läs reglerna. En signatur får vara högst 200px hög, din är 366px hög eller vad det nu var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts