Jump to content

Slaktning på skolor :(

Share

Recommended Posts

det låter "jätteroligt" :rolleyes:

vad går spelet ut på då?

man spelar typ en vecka.. allså, man börjar på en måndag (tror man spelar månda-fredag) och så får man dagliga sysslor.. allså måndag i spelet hehe.. mm på måndagen ska man köpa mjölk och sen gå till ett spelbolag å göra nåt, hämta en check tror ja, där får man iaf våldsspels hatare som demonstrerar mot spel utanför som fiender (man får nya fiender varje dag) mm men sen ska man lösa i checken, och sen går man hem till sin husvagn igen, sen blir det tisdag, då får man nya sysslor och nya fiender osv... vi kanske ska hålla oss lite mer ontopic nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddade ner och installerade Postal 2 för ett halvår sen. Tyckte att spelet verkligen sög, typ ingen frihet alls när laddningstiderna tog upp mer tid än själva speltiden. Det är sant, som nån skrev, man skulle hinna läsa om hela Nya Testamentet ett flertal ggr. under spelets gång.

:lol: Lite warez va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddade ner och installerade Postal 2 för ett halvår sen. Tyckte att spelet verkligen sög, typ ingen frihet alls när laddningstiderna tog upp mer tid än själva speltiden. Det är sant, som nån skrev, man skulle hinna läsa om hela Nya Testamentet ett flertal ggr. under spelets gång.

jag laddade också ner det .. haha och ja, det var jag som hann läsa ut en bok under laddningstiderna! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha,jag hadde spelet typ en vecka gick bara runt och tände eld på saker efter att ha sprutat ut tusentals liter bensin så det blir pölar som växer en meter i diameter var annan sekund sen gjort en lång lång linje och tänt på och stått och glott på när folk kom ut springades skrikande och brinnande och sköt på dom xD

Sen slängde jag det spelet ut genom fönstret.

var ett riktigt skit spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor