Bubbli Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag TROR bara spelat demo så jag han inte göra så mycket men man ska typ spela en killes liv i en vecka man ska köpa mjöl och sånt gå till kyrkan etc etc... Men man kan välja mellan att skaffa det man ska genom ett lagligt sätt eller att röja genom hela spelet... Väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det låter "jätteroligt" vad går spelet ut på då? man spelar typ en vecka.. allså, man börjar på en måndag (tror man spelar månda-fredag) och så får man dagliga sysslor.. allså måndag i spelet hehe.. mm på måndagen ska man köpa mjölk och sen gå till ett spelbolag å göra nåt, hämta en check tror ja, där får man iaf våldsspels hatare som demonstrerar mot spel utanför som fiender (man får nya fiender varje dag) mm men sen ska man lösa i checken, och sen går man hem till sin husvagn igen, sen blir det tisdag, då får man nya sysslor och nya fiender osv... vi kanske ska hålla oss lite mer ontopic nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) de låter ju bissart o annolunda... Precis som din avatar då isf... Redigerad 22 oktober, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Precis som din avatar då isf... haha bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Precis som din avatar då isf... haha fullträff. kunte inte hålla mig för skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag laddade ner och installerade Postal 2 för ett halvår sen. Tyckte att spelet verkligen sög, typ ingen frihet alls när laddningstiderna tog upp mer tid än själva speltiden. Det är sant, som nån skrev, man skulle hinna läsa om hela Nya Testamentet ett flertal ggr. under spelets gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag laddade ner och installerade Postal 2 för ett halvår sen. Tyckte att spelet verkligen sög, typ ingen frihet alls när laddningstiderna tog upp mer tid än själva speltiden. Det är sant, som nån skrev, man skulle hinna läsa om hela Nya Testamentet ett flertal ggr. under spelets gång. Lite warez va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Postal 2 finns typ inte att köpa någonstans längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag laddade ner och installerade Postal 2 för ett halvår sen. Tyckte att spelet verkligen sög, typ ingen frihet alls när laddningstiderna tog upp mer tid än själva speltiden. Det är sant, som nån skrev, man skulle hinna läsa om hela Nya Testamentet ett flertal ggr. under spelets gång. jag laddade också ner det .. haha och ja, det var jag som hann läsa ut en bok under laddningstiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 nån som vet någon sida där man kan ladda ner postal 2 på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 nån som vet någon sida där man kan ladda ner postal 2 på internet sniff sniff... luktar det avstängning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ehhhh näe kan du passa på att stänga av 10 andra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det är helvärde löst ...går i non stad och häller bensin på människor osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 dessutom kan man inte bli avstängd förrän man fått 5 varnigar eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Haha,jag hadde spelet typ en vecka gick bara runt och tände eld på saker efter att ha sprutat ut tusentals liter bensin så det blir pölar som växer en meter i diameter var annan sekund sen gjort en lång lång linje och tänt på och stått och glott på när folk kom ut springades skrikande och brinnande och sköt på dom xD Sen slängde jag det spelet ut genom fönstret. var ett riktigt skit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts