Vice-Nasty Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Vad tror ni ....Efter SA släppts tror ni att amerikaner kommer bli besatta o förstöra fler småbarns liv =( och börja skjuta på skolor Min skola är ju bombhotad av en 16 åring nu osv :S ska gå till rektorn och säga att jag vill bli ledig på fredag av att jag har en phsykiskt känsla på mig att han kommer rymma ur fängelset och spränga skolan =) Redigerad 22 oktober, 2004 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det är inte spel som föder våld det är våld som föder spel hehe citerat av nån minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det är ju bara folk med nån psykisk (stavning?) störning som gör sånt efter att ha spelat våldsamma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad tror ni ....Efter SA släppts tror ni att amerikaner kommer bli besatta o förstöra fler småbarns liv =( och börja skjuta på skolor Min skola är ju bombhotad av en 16 åring nu osv :S ska gå till rektorn och säga att jag vill bli ledig på fredag av att jag har en phsykiskt känsla på mig att han kommer rymma ur fängelset och spränga skolan =) läste om det i metro, det va han som skulle göra världens värsta massaker, i skolan...värre än columbine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det beror inte på GTA.. eller nått annat spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det beror inte på GTA.. eller nått annat spel.. Jo, alla våldsdåd beror på nåt av GTA spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jo, alla våldsdåd beror på nåt av GTA spelen... hoppas du är ironisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Eller små barn, som inte fått ett tillräckligt bra sinne för vad som är rätt och fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hm.. 16 åringen hade blivit galen av Postal 2 tror jag...Vet ej riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Malmö= Sveriges största Ghetto vi har allt här från skolbombare till rånare snart får man skaffa livvakter om man ska röra sig fritt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hoppas du är ironisk.. Självklart är jag ironisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Han kan ju lika gärna ha kollat på 'bowling from columbine' och tyckt att 'fan, det verkar coolt... det ska jag göra'. Filmer har väll lika stor påverkan som spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Alla dom som dom bränner gummi på motorvägen kanske spelat Burnout? eller hur... Och dom som mejar ner folk kan som sagt lika gärna ha spelat Postal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men GTA spelen är ju inga spel som helt och hållet går ut på att döda vilket postal 2 gör, jag hade aldrig hört talas om det spelet förens TV4 hade en dokumentär om det... och det säljs ju inte i sverige så allt är DC:s fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Kan någon förklara lite bättre va Postal 2 är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Kan någon förklara lite bättre va Postal 2 är? ett spel där man kan pissa folk i munnen tills dom spyr, eller använda katter som ljuddämparen genom att trycka upp tex ett hagelgevär i anus på katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Kan någon förklara lite bättre va Postal 2 är? som jag har förståt det är det ett smått främlingsfientligt spel där man slår huvet av folk med spade och pissar på dom... men tillägas ska att jag aldrig har spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ett spel där man kan pissa folk i munnen tills dom spyr, eller använda katter som ljuddämparen genom att trycka upp tex ett hagelgevär i anus på katten. de låter ju bissart o annolunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men tillägas ska att jag aldrig har spelat det ja kan tilläga att jag har klarat det ! =P kan säga att jag han läsa ut en bok på laddningstiderna i spelet, så ofta och långa är dom.. och spelet var bara roligt typ dag ett när man gick å testa vad man kunde göra haha, men ja sköt inte så mycket, det roligaste var typ att hälla bensin på tunnor med bensin i och att tända eld på lite saker å ting.. jo jag är lite lagd åt pyroman-hållet faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ja kan tilläga att jag har klarat det ! =P kan säga att jag han läsa ut en bok på laddningstiderna i spelet, så ofta och långa är dom.. och spelet var bara roligt typ dag ett när man gick å testa vad man kunde göra haha, men ja sköt inte så mycket, det roligaste var typ att hälla bensin på tunnor med bensin i och att tända eld på lite saker å ting.. jo jag är lite lagd åt pyroman-hållet faktiskt.. det låter "jätteroligt" vad går spelet ut på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts