Jump to content

Slaktning på skolor :(

Share

Recommended Posts

Vad tror ni ....Efter SA släppts tror ni att amerikaner kommer bli besatta o förstöra fler småbarns liv =( och börja skjuta på skolor :D

Min skola är ju bombhotad av en 16 åring nu osv :S

:D ska gå till rektorn och säga att jag vill bli ledig på fredag av att jag har en phsykiskt känsla på mig att han kommer rymma ur fängelset och spränga skolan =)

Redigerad av Vice-Nasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tror ni ....Efter SA släppts tror ni att amerikaner kommer bli besatta o förstöra fler småbarns liv =( och börja skjuta på skolor ;)

Min skola är ju bombhotad av en 16 åring nu osv :S

:rolleyes: ska gå till rektorn och säga att jag vill bli ledig på fredag av att jag har en phsykiskt känsla på mig att han kommer rymma ur fängelset och spränga skolan =)

läste om det i metro, det va han som skulle göra världens värsta massaker, i skolan...värre än columbine?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men tillägas ska att jag aldrig har spelat det

ja kan tilläga att jag har klarat det ! =P

kan säga att jag han läsa ut en bok på laddningstiderna i spelet, så ofta och långa är dom.. och spelet var bara roligt typ dag ett när man gick å testa vad man kunde göra haha, men ja sköt inte så mycket, det roligaste var typ att hälla bensin på tunnor med bensin i och att tända eld på lite saker å ting.. jo jag är lite lagd åt pyroman-hållet faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja kan tilläga att jag har klarat det ! =P

kan säga att jag han läsa ut en bok på laddningstiderna i spelet, så ofta och långa är dom.. och spelet var bara roligt typ dag ett när man gick å testa vad man kunde göra haha, men ja sköt inte så mycket, det roligaste var typ att hälla bensin på tunnor med bensin i och att tända eld på lite saker å ting.. jo jag är lite lagd åt pyroman-hållet faktiskt..

det låter "jätteroligt" :rolleyes:

vad går spelet ut på då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor