okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 aaa my kind of thinking, finns inte många som kan se så cool ut som Mos Def jag blir tvungen att ta din ide Mos Def är ju lätt den bäst klädde rapperen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ska ha en vältränad kille med baggie jeans och häng och bar överkropp med tatueringar och afro frilla och lite smycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag ska vara väl tränad baggie jens hood tröja lines.. highking boots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag ska ha en halvtjock kille med mörka kläder blandannat en svart huv tröjja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) JAg ska ha materix stil. Vältränad med lång svart skinn rock, svarta jeans, svarta läderskor, mörk-blå t-shirt, solglasögon, bakåtslickat hår och samurajsvärd... Altså en blandning mellan:Blade och Morpheus http://netmeeting0.free.fr/divx/images/morpheus/morpheus-04_jpg.jpg http://digilander.libero.it/catafalco/news/2002/blade2.jpg Redigerad 23 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Zach De La Rocha eller Mr.White Grymt att du diggar gammal old school Rage Against the Machine samminen. Håller med Zach De La Rocha är en cool snubbe med en cool röst och en cool frilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag ska vara lagompumpad och ha 2 fina bilar och en hoj, sen om det går så ska jag ha en monstertruck i ett garage.. jag ska vara expert på vapen och slåss som en ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Mos Def är ju lätt den bäst klädde rapperen... Inget snack, men passar nog inte in i början av spelet när man är street gangster. Ska köra en mer basket stil då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja ska ha Cluckin' Bell dräkten på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Inget snack, men passar nog inte in i början av spelet när man är street gangster. Ska köra en mer basket stil då Jajemen, exakt vad jag skrev ju! Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts