Jump to content

vad för stil?

Drewek
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

vart finner du en fet nigga som röker majja o skjuter snutar i filmen Boyz n the hood, lille vännen?? finns inte någon

Haha, ord...stämmer inte in på någon.

---------------

Själv ska jag låta CJ fara runt i halvbaggy, beiga chinos, vit baseboll-keps ovanpå cornrows eller ett lagomt stort afro, vita vackra skor och en slapp t-shirt under en oknäppt kavaj...

- Ghetto, men ändå klass!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om den här träningen i spelet kommer ge upphov till att folk börjar träna mer i den verkliga världen. Eftersom de flesta som spelar data och TV - spel, efter vad jag tror, inte ägnar sig så speciellt mycket åt fysisk aktivitet. Om man verkligen blir fångad "indoktrinerad" av spelet och märker hur träningen påverkar spelkaraktärens respekt tror jag att man kanske överväger att träna mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vara en bög med rosa kläder, som slickar lyktstolpar!

w0rd asså... hade det liksom på tungan, så jag sträckte ut den och vände mig upp-och-ned, så tanken skulle rinna ner in i näsan och vidare till hjärnan = :lol: , så då slog det mig:

Observera CJ-märket på banjon :) !

Och det är CJ's banjo faktist! Den är känslig :angry: !

Förlåt om nån har tagit upp detta, det är ju inte världens ovanligaste idé ju.. sorry

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor