atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 kanske ska vara en skit vätränad kille.. med dreads.. lira skit mycket basket.. röka majja.. dricka bira.. skjuta snutar.. digga hip hop.. bar överkropp.. baggie jeans... och en stor tatuering på ryggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Shhhh... Nu ska vi inte avslöja allt för mycket. Förresten har jag vattenkammat hår också. Haha humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 eller en clown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 fattiga jeans, vit t-shirt och en back o fram vänd truckerkeps..... samt ölmage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 haha ölmage hehe själv ska man ha tvättbräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 haha ölmage hehe själv ska man ha tvättbräda va gammaldax du e då själv så ska jag ha tvättmaskin *hihi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 va gammaldax du e då själv så ska jag ha tvättmaskin *hihi* trippel haka hehe (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tjock niggah med afro som röker massa majja och dricker massa öl.. skjuter snutar.. gör brott.. som tagen ur en av världens bästa filmer ! Boyz N The Hood!! vart finner du en fet nigga som röker majja o skjuter snutar i filmen Boyz n the hood, lille vännen?? finns inte någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) vart finner du en fet nigga som röker majja o skjuter snutar i filmen Boyz n the hood, lille vännen?? finns inte någon Haha, ord...stämmer inte in på någon. --------------- Själv ska jag låta CJ fara runt i halvbaggy, beiga chinos, vit baseboll-keps ovanpå cornrows eller ett lagomt stort afro, vita vackra skor och en slapp t-shirt under en oknäppt kavaj... - Ghetto, men ändå klass! Redigerad 22 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 vart finner du en fet nigga som röker majja o skjuter snutar i filmen Boyz n the hood, lille vännen?? finns inte någon men du fattar.. :| eller.. det är en getto neger.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Två ord, "Loc Dog" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Undrar om den här träningen i spelet kommer ge upphov till att folk börjar träna mer i den verkliga världen. Eftersom de flesta som spelar data och TV - spel, efter vad jag tror, inte ägnar sig så speciellt mycket åt fysisk aktivitet. Om man verkligen blir fångad "indoktrinerad" av spelet och märker hur träningen påverkar spelkaraktärens respekt tror jag att man kanske överväger att träna mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 pff.. så här ska jag se ut.. vit tanktop, mörkgröna(OGF) surf-shorts o militärhalsband. nån soft frilla o en jävla massa hårda turneringar på min välbyggda kropp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Ska vara en bög med rosa kläder, som slickar lyktstolpar! w0rd asså... hade det liksom på tungan, så jag sträckte ut den och vände mig upp-och-ned, så tanken skulle rinna ner in i näsan och vidare till hjärnan = , så då slog det mig: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/banjo.jpg Observera CJ-märket på banjon ! Och det är CJ's banjo faktist! Den är känslig ! Förlåt om nån har tagit upp detta, det är ju inte världens ovanligaste idé ju.. sorry Redigerad 23 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Tajta jeans och JL-tröja. Tror du att det finns JL tröjor i spelet, det finns ju inte ens i USA Redigerad 23 oktober, 2004 av daggeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Zach De La Rocha eller Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 JL finns visst i USA. Den där bilden är sehr klockren också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Jag ska försöka köra lite Mos Def-stuk på hans klädstil lite senare i spelet, då man börjar bli en highrolla', men först blir det att klä sig som en gangbanga! Redigerad 23 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag ska vara ett fyllo som sitter utanför spritbutiken. Sen ska jag även även röka på lite då och då för att få lite omväxling mellan rusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag ska försöka kköra lite Mos Def-stuk på hans klädstil lite senare i spelet, då man börjar bli en highrolla', men först blir det att klä sig som en gangbanga! aaa my kind of thinking, finns inte många som kan se så cool ut som Mos Def jag blir tvungen att ta din ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts