Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 själv ska jag va street race gubbe.. med många stylade bilar kul att veta HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 själv ska jag va street race gubbe.. med många stylade bilar kul att veta HEHE Ska vara en bög med rosa kläder, som slickar lyktstolpar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ska vara så tjock att jag kan rulla mig dit jag ska, sen så ska han naturligtvis ha feta affrot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hehe fetto ska jag testa men annars snygg kropp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ska vara en bög med rosa kläder, som slickar lyktstolpar! Fan va du härmas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 eller en ful skägg gubbe med golfbil hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag ska va street G Som tagen ur Menace II so..nånting.. kan inte stava det.. O-Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Rudeboy, absolut. Hoppas bara det finns en snygg kostym och smalslips. Blev överlycklig när jag såg att K-jah kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) tjock niggah med afro som röker massa majja och dricker massa öl.. skjuter snutar.. gör brott.. som tagen ur en av världens bästa filmer ! Boyz N The Hood!! Redigerad 22 oktober, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tajta jeans och JL-tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tjock niggah med afro som röker massa majja och dricker massa öl.. skjuter snutar.. gör brott.. som tagen ur en av världens bästa filmer ! Boyz N The Hood!! Den filmen är så j*vla bra Älskar den å alla sånadära getto filmer å ja kommer troligtvis ÄLSKA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 laett jeans och en kavaj och dreads, och värsta vältränad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Den filmen är så j*vla bra Älskar den å alla sånadära getto filmer å ja kommer troligtvis ÄLSKA San Andreas mm den filmen är hur grym som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Fan va du härmas... Vad härmas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 min ska ha en vit lite slapp T-shirt utan armar (va fan hette de nu...) o baggie-jeans. Snaggad så klart... o trimmad mage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad härmas jag Skämta bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Skämta bara.. Menade du att det lät som dig eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 eller som på alla bilder vit väst typ och jeans mad lite häng och en ls keps som den coola bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Själv ska man likna 50-cent fast med afro,ska ha fet stylade bilar och bara vara as cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Menade du att det lät som dig eller Shhhh... Nu ska vi inte avslöja allt för mycket. Förresten har jag vattenkammat hår också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts