Gonarch Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) när b17 exploderar, brukar den stanna i luften då och sen efter några sekunder så faller den ner till marken? jag menar att man inte ser när den exploderar utan den laggar upp sig... Redigerad 22 oktober, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 när b17 exploderar, brukar den stanna i luften då och sen efter några sekunder så faller den ner till marken? jag menar att man inte ser när den exploderar utan den laggar upp sig... Japp, det är en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad är en b17 för något? Har inte kört BF på ca 1 år :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det är ett bombflygplan med 4 motorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad är en b17 för något? Har inte kört BF på ca 1 år :"> http://history.sandiego.edu/gen/st/~jgaffn...ges/ww2/b17.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ok det där feta planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus the cool guy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag kör det forfarande ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts