VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Du måste ha misförstått. 1. Jag HATAR lunar. 2. jag önskade mig inte MMBH utav mina föräldrar utan mamma fick för sig att köpa det till mig 3. Jag är 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 infördes inte 13-årsgränsen före 15-juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) infördes inte 13-årsgränsen före 15-juni? §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. Antar då att han inte får vara här? Edit: Gulligt gunde5 skrev, MMBH... En förkortning till mullemeck! Redigerad 24 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hrm hrm. Får jag fortfarande inte vara här om jag fyller år om 3 veckor ??? Det är nämligen vad jag gör Jag har önskat mig en PS2 och SA, Jag ha juh vc och 3:an så varför skulle jag inte få Sa (då tänkte jag mäst på åldersgränsen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hrm hrm. Får jag fortfarande inte vara här om jag fyller år om 3 veckor ??? Det är nämligen vad jag gör Jag har önskat mig en PS2 och SA, Jag ha juh vc och 3:an så varför skulle jag inte få Sa (då tänkte jag mäst på åldersgränsen ) Du kanske får mulle meck bygger bilar och en joypad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) hEJ. någon som vet hur man klarar längre när man har lämnat papperna och allt till mystiske pär eller vad han heter och har fårr upp det där undervattens "slottet" ?? Jag har grävt hos biodlarn, och byggt ungen osv osv, Kanske ska börja lira igen om man fårlite hjälp. Och hur i hela värden ska man kunna få bort myrorna från den där killens hus ? Jag har testat he dit ek ojla 50 gånger Jag har testat he dit ek ojla 50 gånger Ska man spela mulle meck så äre tamejfan bilar som gäller, alltså pimpa bilar : Redigerad 24 oktober, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ARGH Nu får ni ta och ge er. stäng den här topicen då. Och ni värkar ju villja prata om Bygg Bilar med Mulle Meck så starta en egan topic da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Kan ingen stänga ner denna topic? Den har spårat ur ganska kraftigt, och det är inte en jävel som gett Gunde5 ett vettigt råd Men alltså ärligt.. Mulle meck bygger hus???? Dra ett djupt andetag, slappna av ch tänk lite på va fan du egentligen skriver om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Det fins väll inga regler om hur fjantiga trådar det får finnas ? Huvud saken att dom inte är helt offtopic och inte är nödvändig. jag vill ju bara ha hjälp på ett litet barn spel som mamma fick för sig att ge mig förra året. (tredje eller fjärde gången som jag sa det där om "mamma" va ? ) Redigerad 24 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Okej, skriv om Mulle Meck, men frågan är väl om nån kommer att hjälpa dig, eftersom typ 0,000001 promille av medlemmarna på detta forum sitter o spelar mulle meck bygger hus hela dagarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nä. ingen. inte jag häller, men jag får väll sälja det. eller "bränna" det BOKSTAVLIGT talat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts