fisken_91 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 nån som har sett några fler trailers än dom 3 som finns på R* hemsida?? skulle gäna vilja se mer trailers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 finns inga fler officiella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 några oofficiella då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nej. Inofficiella finns det dock flera, bara tt googla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja vill också se nya trailers, fan vad orättvist, piraterna får njuta av spelet ,medan vi sitter och biter våra naglar till den 29 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja vill också se nya trailers, fan vad orättvist, piraterna får njuta av spelet ,medan vi sitter och biter våra naglar till den 29 oktober. Tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja vill också se nya trailers, fan vad orättvist, piraterna får njuta av spelet ,medan vi sitter och biter våra naglar till den 29 oktober. Hoppas de laggar på piratkopiorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hoppas de laggar på piratkopiorna Hoppas att kopian sprängs och flyger in i deras ansikte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Hoppas att kopian sprängs och flyger in i deras ansikte... HAHA !! jag diggar din avatar ! Redigerad 22 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) HAHA !! jag diggar din avatar ! Hehehe Thanx man Redigerad 22 oktober, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 HAHA !! jag diggar din avatar ! Nej, den är jobbig. Jag satt och drack ett glas cola här, nästan så att det åkte upp över tangentbordet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Klipp från SA, mycke MC i dessa. Kolla in när han hoppar utför för nåt berg(Mt. Chiliad?) de tar typ en evighet innan han landar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 mmm undrar vad Gamespot skriver om... Men med alla små filmklipp så blir det ju ganska mkt filmer... jag tycker filmklippet där man får se OGF e skönast... Och de som laddar ner SA borde skämmas, det är oherhört fräckt... Att ladda ner en låt är väl inget, cdskivor är äckligt dyra, men att ladda ner ett spel känns lite svinigt.. kan man inte hosta upp 650:- för minst ett års obeskrivlig glädje är man sjukligt snål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Klipp från SA, mycke MC i dessa. Kolla in när han hoppar utför för nåt berg(Mt. Chiliad?) de tar typ en evighet innan han landar. Ser j*vligt bra ut , iaf bättre än klippen på den officiella hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hehehe Thanx man My pleasure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 När kommer dom ihopklippta småfilmerna som brukar komma typ en dag efter att det är uppdaterat... sidan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det går inte att kolla på filmerna om man inte är medlem det e jobbigt attt bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det går inte att kolla på filmerna om man inte är medlem det e jobbigt attt bli! Jag är inte medlem iaf! samminen: Jag tror du har skrivit om fel grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts