Jump to content

Mål

Share

Recommended Posts

Ja det kommer bli så JÄVLA fett!

Jag läste att dom skulle tillochmed gåt till ARBETEN! det betyder att antagligen det är stängt i vissa affärer vilket är verkligt :D

Men man kan ju göra inbrott och döda dom som sover tänk om nu R* har tabbat sig så säger man att man dödar någon i något hus som kanske äger en ammunition shop så e han död så kommer det inte gå och handla där då :angry:

LOL

Men hoppas också att dom har gjort så att det kommer nya efter 2 dar typ tex om mdet nu inte hade gjort det så har man dödat skit många så kommer det inga nya människor :D Hoppas inte :'(

OF Topic:Om man nu stjäler en tv så kanske man kommer tillbax till samma ställe typ en vecka efter tror ni då att dom har en ny TV då eller :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok... inte för att va en "party pooper", men innan VC kom så sa dem ju att folket skulle sköta vardagssysslor m.m. vara mer levande och mer som individer etc. Ett litet exempel t.ex. var att folk skulle gå till stranden och sola m.m.

Nu menar jag inte att detta inte förkom inte VC... men jag menar att dem hypade upp det riktigt rejält så att det fick enorma proportioner, t.ex. att folk skulle gå omkring och prata med varandra m.m. Personligen så tycker jag inte att det var så jätte stor skillnad på folk i GTA3 och folk i VC... Jag hoppas att det märks en större skillnad den här gången...

Vad jag försöker säga är att ni kanske inte ska ha för höga förväntningar så att ni blir besvikna...

Sen ken jag ju tillägga att för mig är det inte folkets arbete och fritidssysslor som intresserar mig... hur ofta ser man någon människa i mer än 10-20 sekunder ändå innan man kör/går vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok... inte för att va en "party pooper", men innan VC kom så sa dem ju att folket skulle sköta vardagssysslor m.m. vara mer levande och mer som individer etc. Ett litet exempel t.ex. var att folk skulle gå till stranden och sola m.m.

Nu menar jag inte att detta inte förkom inte VC... men jag menar att dem hypade upp det riktigt rejält så att det fick enorma proportioner, t.ex. att folk skulle gå omkring och prata med varandra m.m. Personligen så tycker jag inte att det var så jätte stor skillnad på folk i GTA3 och folk i VC... Jag hoppas att det märks en större skillnad den här gången...

Vad jag försöker säga är att ni kanske inte ska ha för höga förväntningar så att ni blir besvikna...

Sen ken jag ju tillägga att för mig är det inte folkets arbete och fritidssysslor som intresserar mig... hur ofta ser man någon människa i mer än 10-20 sekunder ändå innan man kör/går vidare...

Håller med till 100%! mannen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor