daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Jag fick precis höra att alla invånare i San andreas kommer inte bara åka/gå omkring utan att dom kommer tillexempel åka och handla eller jobba. Vet ej om det finns liknande topic så skriv inte bara negativt! Redigerad 22 oktober, 2004 av daggeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jo så kommer det troligen vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det var väl bland dom första grejerna dom avslöjade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det är sant, alla invånare har nu egna liv. Vaknar upp, går till affären, åker till jobbet osv. Vet dock inte hur det funkar än, det får man se när man inhandlar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 man får väll vänta och se men grymt blir de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag är jädrigt nyfiken hur många invånare det finns i de olika städerna, har för mig det fanns 4 miljoner i VC, har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag är jädrigt nyfiken hur många invånare det finns i de olika städerna, har för mig det fanns 4 miljoner i VC, har jag fel? Visste inte ens att det fanns ett bestämt antal i nåt av spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja det kommer bli så JÄVLA fett! Jag läste att dom skulle tillochmed gåt till ARBETEN! det betyder att antagligen det är stängt i vissa affärer vilket är verkligt Men man kan ju göra inbrott och döda dom som sover tänk om nu R* har tabbat sig så säger man att man dödar någon i något hus som kanske äger en ammunition shop så e han död så kommer det inte gå och handla där då LOL Men hoppas också att dom har gjort så att det kommer nya efter 2 dar typ tex om mdet nu inte hade gjort det så har man dödat skit många så kommer det inga nya människor Hoppas inte :'( OF Topic:Om man nu stjäler en tv så kanske man kommer tillbax till samma ställe typ en vecka efter tror ni då att dom har en ny TV då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Visste inte ens att det fanns ett bestämt antal i nåt av spelen? jo det stog i manualen, fick fråga min låtsaspappa han är halvtysk, för de stog på tyska i manuallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 haha ska skugga en tills han kommer till affären eller nått.. sen slår jag ihjäln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ska laett följa efter en massa folk.. haha kanske efter par dar döda dom men kul å se hur de lever =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Lär bli redigt spännande att göra inbrott hos folk och höra bilen rulla in på uppfarten.. eller tja, något åt det hållet i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Dom ska ju tydligen kunna gå i par och hålla hand med varandra. Kan vara kul att köra över den ena, och sen jaga den andra och se vart den tar vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ok... inte för att va en "party pooper", men innan VC kom så sa dem ju att folket skulle sköta vardagssysslor m.m. vara mer levande och mer som individer etc. Ett litet exempel t.ex. var att folk skulle gå till stranden och sola m.m. Nu menar jag inte att detta inte förkom inte VC... men jag menar att dem hypade upp det riktigt rejält så att det fick enorma proportioner, t.ex. att folk skulle gå omkring och prata med varandra m.m. Personligen så tycker jag inte att det var så jätte stor skillnad på folk i GTA3 och folk i VC... Jag hoppas att det märks en större skillnad den här gången... Vad jag försöker säga är att ni kanske inte ska ha för höga förväntningar så att ni blir besvikna... Sen ken jag ju tillägga att för mig är det inte folkets arbete och fritidssysslor som intresserar mig... hur ofta ser man någon människa i mer än 10-20 sekunder ändå innan man kör/går vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ok... inte för att va en "party pooper", men innan VC kom så sa dem ju att folket skulle sköta vardagssysslor m.m. vara mer levande och mer som individer etc. Ett litet exempel t.ex. var att folk skulle gå till stranden och sola m.m. Nu menar jag inte att detta inte förkom inte VC... men jag menar att dem hypade upp det riktigt rejält så att det fick enorma proportioner, t.ex. att folk skulle gå omkring och prata med varandra m.m. Personligen så tycker jag inte att det var så jätte stor skillnad på folk i GTA3 och folk i VC... Jag hoppas att det märks en större skillnad den här gången... Vad jag försöker säga är att ni kanske inte ska ha för höga förväntningar så att ni blir besvikna... Sen ken jag ju tillägga att för mig är det inte folkets arbete och fritidssysslor som intresserar mig... hur ofta ser man någon människa i mer än 10-20 sekunder ändå innan man kör/går vidare... Håller med till 100%! mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Håller med till 100%! mannen då e vi överäns! ja mena... på VC så var de ju bara fnasken som pratade me folk. o målmedvetna *host* var dom ju inte *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Fast i och med att dom hypar det igen så bör det ju åt minstånne bli en förbättring från VC, fast jag skulle ju inte förvänta mig att varje stadsbo skulle ha en egen liten livscykel, men man får hoppas att dom får folk att verka realistiska i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag är jädrigt nyfiken hur många invånare det finns i de olika städerna, har för mig det fanns 4 miljoner i VC, har jag fel? 1,8 miljoner i Vice City. 4 miljoner i Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nån som vet hur många som bor i San Andreas samt i de olika städerna? Tror faktiskt inte att det har tagits upp tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts