Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Men vad ni tjatar! Det var väl ett fint initiativ, för oss som oroar oss över frameraten och liknande. Storymässigt avslöjas ju ingenting alls. haha! *CensureD* Om hultan (den jävla paragrafryttaren) nu kommer och ska demonstrera sin makt genom att stänga den här tråden, är han precis lika dum som han (säkert) ser ut. Usch då, den här förkylningen tar verkligen ut sin rätt, jag känner mig rikitgt förbannad idag. Vad soft det vore att ha san andreas idag, ingenting skulle kännas mer tillfredställande än att köra över niggas and hoes med en skördetröska Rasism... ärekränknking... hetts mot folkgrupp... ajajaja... de kan bli en fet lapp... Redigerad 22 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Men vad ni tjatar! Det var väl ett fint initiativ, för oss som oroar oss över frameraten och liknande. Storymässigt avslöjas ju ingenting alls. http://media.1g.fi/savv/videos/GTASA_small.html Om hultan (den jävla paragrafryttaren) nu kommer och ska demonstrera sin makt genom att stänga den här tråden, är han precis lika dum som han (säkert) ser ut. Usch då, den här förkylningen tar verkligen ut sin rätt, jag känner mig rikitgt förbannad idag. Vad soft det vore att ha san andreas idag, ingenting skulle kännas mer tillfredställande än att köra över niggas and hoes med en skördetröska nån annan lär ju bli bannad... det finns ett bättre ställe att skriva detta än här, i mailet till piracy@rockstargames.com Redigerad 22 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 nej, jag har garderat mig nu, blir jag bannad vet ni varför Buzz: fungerar det fortfarande inte för dig? Har du real player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Men vad ni tjatar! Det var väl ett fint initiativ, för oss som oroar oss över frameraten och liknande. Storymässigt avslöjas ju ingenting alls. http://media.1g.fi/savv/videos/GTASA_small.html Om hultan (den jävla paragrafryttaren) nu kommer och ska demonstrera sin makt genom att stänga den här tråden, är han precis lika dum som han (säkert) ser ut. Usch då, den här förkylningen tar verkligen ut sin rätt, jag känner mig rikitgt förbannad idag. Vad soft det vore att ha san andreas idag, ingenting skulle kännas mer tillfredställande än att köra över niggas and hoes med en skördetröska tACK FÖR FILMEN DU LÄR BLI BANNAD NU MEN!!! EDIT: QUOTA FEL:. :S Redigerad 22 oktober, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 atwa: Den dag jag inte finns här längre, tänk på att jag gjorde det för din skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tACK FÖR FILMEN DU LÄR BLI BANNAD NU MEN!!! que filmen bannad va fan snackar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 que filmen bannad va fan snackar du om tror han quota lite fel inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tror han quota lite fel inlägg.. de tror nästan jag oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 que filmen bannad va fan snackar du om Har du inte sett filmen, den finns i en länk nånstans här på topicen, han tog bort den med edit, men den finns fortfarande kvar i folks reply... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 För övrigt var jag ju inte först, men jag ville att fler skulle få se, han bajwek ballade ju ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 atwa: Den dag jag inte finns här längre, tänk på att jag gjorde det för din skull! Nocturnal DU KOMMER ALLTID MINNAS SOM EN HJÄLTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har du inte sett filmen, den finns i en länk nånstans här på topicen, han tog bort den med edit, men den finns fortfarande kvar i folks reply... ne ja har inte sätt filmen... vägrade starta... o nej, ja har inte lagt upp nån länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) ne ja har inte sätt filmen... vägrade starta... o nej, ja har inte lagt upp nån länk... Förstår, men tror aldrig att jag påstod att du lagt upp länken edit: Sa bara att länken fanns kvar i folks "reply". Din bland annat faktist... Redigerad 22 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Förstår, men tror aldrig att jag påstod att du lagt upp länken edit: Sa bara att länken fanns kvar i folks "reply". Din bland annat faktist... å fan... de såg ja inte... aja tar bort den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 atwa: Äntligen någon som ser mitt sanna värde! Allt vad Van Helsing och Spawn heter kan ju slänga sig i väggen, kvasihjälten numero uno är här för att stanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Men vad ni tjatar! Det var väl ett fint initiativ, för oss som oroar oss över frameraten och liknande. Storymässigt avslöjas ju ingenting alls. http://media.1g.fi/savv/videos/GTASA_small.html Om hultan (den jävla paragrafryttaren) nu kommer och ska demonstrera sin makt genom att stänga den här tråden, är han precis lika dum som han (säkert) ser ut. Usch då, den här förkylningen tar verkligen ut sin rätt, jag känner mig rikitgt förbannad idag. Vad soft det vore att ha san andreas idag, ingenting skulle kännas mer tillfredställande än att köra över niggas and hoes med en skördetröska Newsflash: You're in a world of shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Men vad ni tjatar! Det var väl ett fint initiativ, för oss som oroar oss över frameraten och liknande. Storymässigt avslöjas ju ingenting alls. http://media.1g.fi/savv/videos/GTASA_small.html Om hultan (den jävla paragrafryttaren) nu kommer och ska demonstrera sin makt genom att stänga den här tråden, är han precis lika dum som han (säkert) ser ut. Usch då, den här förkylningen tar verkligen ut sin rätt, jag känner mig rikitgt förbannad idag. Vad soft det vore att ha san andreas idag, ingenting skulle kännas mer tillfredställande än att köra över niggas and hoes med en skördetröska Så jämra rätt!! Höhö... Edit. Inte det där med niggas and hoes dock...eller, varför inte? Lika mycket som att det skulle vara mysigt att sätta nackskott på ett vit par gåendes på en promenadgata! Redigerad 22 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Pico, varför skruvar du upp förväntningarna? Det där var ju inga nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Pico, varför skruvar du upp förväntningarna? Det där var ju inga nyheter Njaae, syftade mer på att du kallade Hultan 'jävla paragrafryttare'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ah, såpass. Ja, det är väl upp till honom nu om han ska slunga ner mig från himmelriket och krossa mig under sina bara fötter. Upp till kamp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts