Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) skrev en dum sak tänkte inte sorry stäng tråden nu :'( Redigerad 22 oktober, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hmm, tror den här tråden kommer bli deletad och du möjligtvis bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) hmm, tror den här tråden kommer bli deletad och du möjligtvis bannad ban är ganska långt och gå han sa att det va frivilligt kanske dåligt omdöme drabbar alla männsikor nån gång, men om jag va honom skulle jag nog anmäla adressen och göra rätt för mig Respekt Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ban är ganska långt och gå han sa att det va frivilligt kanske dåligt omdöme drabbar alla männsikor nån gång, men om jag va honom skulle jag nog anmäla adressen och göra rätt för mig Respekt Jaja, men det är ju typ inte tillåtet att lägga upp sånt här på forumet, var det jag tänkte på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Usch jag vill inte se :'( Man vill jhu inte se hur spelet är förän man köper det !!! men det var jhu frivviligt , men jag vill inte se ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ban är ganska långt och gå han sa att det va frivilligt kanske dåligt omdöme drabbar alla männsikor nån gång, men om jag va honom skulle jag nog anmäla adressen och göra rätt för mig Respekt 0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jaja, men det är ju typ inte tillåtet att lägga upp sånt här på forumet, var det jag tänkte på... jag menade inget illa min vän =) sa bara va jag tyckte och använda ditt meddelande som en quote =) Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 DET ÄR FRIVILLIT som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag menade inget illa min vän =) sa bara va jag tyckte och använda ditt meddelande som en quote =) Respekt Haha, nej då, tog inte illa vid mig, oroa dig inte för mig.. Sa bara vad jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 DET ÄR FRIVILLIT som sagt kanske ska ta bort i stället vill ju inte ha dig bannad =) Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hur tar man bort då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) pirat kopia tror jag frivillit att kolla http://media.1g.fi/savv/videos/GTASA_small.html frivillit Najs Synd att man inte fick se när han cycklade , hade varit kul att se det Redigerad 22 oktober, 2004 av United Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 funka inte fö mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hur tar man bort då?? tryck på edit står i ramen ovanför meddelandet med länken där tar du och plockar bort länken och skriver nåt vackert till exempel förlåt det va dumt av mig eller nåt =) Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 skrev en dum sak tänkte inte sorry stäng tråden nu :'( dumt va det inte men det va det bästa du kunde göra för och inte förstöra stämningen för alla som vill vänta tills det kommer ut. Respekt för att du tog bort det och bad om ursäkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men jag sa att det va frivillit (anklagade inte dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) men jag sa att det va frivillit (anklagade inte dig) finns folk som inte kan låta bli och klicka ändå = JAG Till Exempel va nära ögat Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 mm men det var sämsta upplösningen hehe och inge vol så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 mm men det var sämsta upplösningen hehe och inge vol så men det räcker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Men vad ni tjatar! Det var väl ett fint initiativ, för oss som oroar oss över frameraten och liknande. Storymässigt avslöjas ju ingenting alls. http://media.1g.fi/savv/videos/GTASA_small.html Om hultan (den jävla paragrafryttaren) nu kommer och ska demonstrera sin makt genom att stänga den här tråden, är han precis lika dum som han (säkert) ser ut. Usch då, den här förkylningen tar verkligen ut sin rätt, jag känner mig rikitgt förbannad idag. Vad soft det vore att ha san andreas idag, ingenting skulle kännas mer tillfredställande än att köra över niggas and hoes med en skördetröska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts