Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Köpte en webbkamera idag så därför passar jag på att visa min San Andreas t-shirt som jag tryckte själv. Snygg, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 snygg fan, vad kostade en sån då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 very nice tycker jag om du har gjord den själv tummen upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Padde: Kostade inget, gjorde själv... Okej, själva t-shirten kostade 100 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 fan vad grym! får fem plus (+++++) av fem möliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Här är en till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Den ser snygg ut Respekt Själv köpte jag PS2 igen bara för detta spelet fick tag på en Satin Silver för 999:- trevligare än den svarta saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hur gjorde du det? (eftersom du sa att du gjorde de själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) hur gjorde du det? (eftersom du sa att du gjorde de själv) finns ett sorts papper som man kan använda till sin skrivare sen trycker man ut det och stryker trycket på tröjan så gjorde min farsa iallafall hur Arman gjorde vetifan men hehe Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 finns ett sorts papper som man kan använda till sin skrivare sen trycker man ut det och stryker trycket på tröjan så gjorde min farsa iallafall hur Arman gjorde vetifan men hehe Exakt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) ok Redigerad 22 oktober, 2004 av Krap_Nek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Den ser snygg ut Respekt Själv köpte jag PS2 igen bara för detta spelet fick tag på en Satin Silver för 999:- trevligare än den svarta saken Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Vart? glömde och nämna att det va BEG förlåt köpte av en kompis som köpte det förra månaden. Nytt kostar det 1399 hos Tradition/EB Games Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 glömde och nämna att det va BEG förlåt köpte av en kompis som köpte det förra månaden. Nytt kostar det 1399 hos Tradition/EB Games ok. Har ni hört talas om den nya playstation 2 modellen? (skit liten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Köpte en webbkamera idag så därför passar jag på att visa min San Andreas t-shirt som jag tryckte själv. Snygg, eller hur? Haha, nörd Nejmen den va cool, respekt på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) ok. Har ni hört talas om den nya playstation 2 modellen? (skit liten) jo det har jag men det passa inte hehe spelet kommer den 29:e och den nya basenheten den 1 November det är alltså 4 dagar jag inte skulle kunna spela på =) peace my friend Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) ok. Har ni hört talas om den nya playstation 2 modellen? (skit liten) appropå att killen som startat tråden har tryckt en egen tröja? trådar här har en tendens att spåra ur ganska fort Redigerad 22 oktober, 2004 av Nasso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 YEAHHH! Du kanske ska bli fotomodell, du e grym på att poosa (stavning) !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jo det har jag men det passa inte hehe spelet kommer den 29:e och den nya basenheten den 1 November det är alltså 4 dagar jag inte skulle kunna spela på =) peace my friend Peace .. Jag har playstation 2 silver.. Har förbokat san an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) appropå att killen som startat tråden har tryckt en egen tröja? trådar här har en tendens att spåra ur ganska fort jepp men man vågar ju knappt starta en ny tråd för då får man ju fan för det Peace .. Jag har playstation 2 silver.. Har förbokat san an.. så mycket gjorde jag med när jag råka ramla in på EB Games peace Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts