Jump to content

Recensioner?

Share

Recommended Posts

Nu börjar bli trött på att vänta. Spelet kommer ut nu på tisdag, och fortfarande har jag inte sett en recension på spelet. Vad har hänt? IGN, Gamespot och allt vad de heter, dem som alltid brukar vara så tidigt ute. Och nu, med ett spel av den här kalibern: Ingenting. Totalt tomt, finns inte åsikter på den färdiga versionen NÅGONSTANS.

Någon som hört något?

Redigerad av Nocturnal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar bli trött på att vänta. Spelet kommer ut nu på tisdag, och fortfarande har jag inte sett en recension på spelet. Vad har hänt? IGN, Gamespot och allt vad de heter, dem som alltid brukar vara så tidigt ute. Och nu, med ett spel av den här kalibern: Ingenting. Totalt tomt, fins inte åsikter på den färdiga versionen NÅGONSTANS.

Någon som hört något?

eeeh...

det kommer ut på fredag om 7 dar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 freak: Men jävla mupp! Hur är det med uppfattningsförmågan va?

För att greppa det skrivna språket föreslår jag att du först lär dig att verkligen läsa en text, i den mening att du uppfattar innehållet, inte bara bokstaverar orden. Så som man gör på lågstadiet. Senare kanske du lär dig skriva också (släppts ÄNNU...), men ta det i "baby-steps", dvs. gå långsamt framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är lite märkligt att det inte har kommit ut några recensioner i USA om GTA San Andreas nu när det knappt är ens 1 dag till release. R""" Kanske inte vågar skicka ut recensionsexemplar ifall spelet skulle få dåliga betyg just innan release. Då kanske många skulle avboka spelet. Istället ger dom tillåtelse att recensera efter att spelet släppts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor