Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Nu börjar bli trött på att vänta. Spelet kommer ut nu på tisdag, och fortfarande har jag inte sett en recension på spelet. Vad har hänt? IGN, Gamespot och allt vad de heter, dem som alltid brukar vara så tidigt ute. Och nu, med ett spel av den här kalibern: Ingenting. Totalt tomt, finns inte åsikter på den färdiga versionen NÅGONSTANS. Någon som hört något? Redigerad 22 oktober, 2004 av Nocturnal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nu börjar bli trött på att vänta. Spelet kommer ut nu på tisdag, och fortfarande har jag inte sett en recension på spelet. Vad har hänt? IGN, Gamespot och allt vad de heter, dem som alltid brukar vara så tidigt ute. Och nu, med ett spel av den här kalibern: Ingenting. Totalt tomt, fins inte åsikter på den färdiga versionen NÅGONSTANS. Någon som hört något? eeeh... det kommer ut på fredag om 7 dar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja, men nu syftar jag på när spelet kommer ut på andra sidan atlanten, det som ju betyder något. Jag visste att nån pundare skulle anmärka på det, men kände för att testa bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gamespot brukar ju vara riktigt sega med att lägga upp sina recensioner, men en bra sida att kolla på lite då och då är www.gamerankings.com där läggs många sidors betyg ihop till ett enda betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Sen har ju iofs inte spelet släppts än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tror dom fått tysta fingret av R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Sen har ju iofs inte spelet släppts än. Recensions-ex skickas till tidningar (och spelsiter också?) innan spelet släpps för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 GTA3 freak: Men jävla mupp! Hur är det med uppfattningsförmågan va? För att greppa det skrivna språket föreslår jag att du först lär dig att verkligen läsa en text, i den mening att du uppfattar innehållet, inte bara bokstaverar orden. Så som man gör på lågstadiet. Senare kanske du lär dig skriva också (släppts ÄNNU...), men ta det i "baby-steps", dvs. gå långsamt framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 dags och inskaffa vänliga veckan på Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 dags och inskaffa vänliga veckan på Gtasajten Höll käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hawkeye: GTA3 freak är en riktig lodare, har sett hur han beter sig i andra trådar. Ont ska med ont bedrivas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hawkeye: GTA3 freak är en riktig lodare, har sett hur han beter sig i andra trådar. Ont ska med ont bedrivas! ok ok blandar inte mig sa bara va jag tyckte och detta va en bra tråd hehe För din skull ska jag hölla käft Simba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Official playstation magazine gav spelet 5/5. Deras tillförlitlighet kan ju diskuteras, men nu vet vi i alla fall att spelet inte floppar. IGN lägger upp recension på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag tycker att det är lite märkligt att det inte har kommit ut några recensioner i USA om GTA San Andreas nu när det knappt är ens 1 dag till release. R""" Kanske inte vågar skicka ut recensionsexemplar ifall spelet skulle få dåliga betyg just innan release. Då kanske många skulle avboka spelet. Istället ger dom tillåtelse att recensera efter att spelet släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hawkeye: GTA3 freak är en riktig lodare, har sett hur han beter sig i andra trådar. Ont ska med ont bedrivas! GTA3_freak är mycket trevligare än du, iaf när du beter dig sådär. Ge upp nu, om du inte vill ha en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hehhehe PRECIS!!!!!..passa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts