GTAjonte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag har en allvarlig fråga , kan man lämna in 2 spel på releasedagen och ändå få det för 99 kr??? Eller gäller det bara innan releasen??? Tacksam för ett svar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) tänkte byta in Beyond good and evil också men det ville han inte hehe tycker ni att man är beroende av spel om man har PS2 XBOX PC Gamecube mina kompisar säger åt mig och skaffa ett liv Nja det beror på väl på hur mycke du spelar , Om du spelar lite då och då i veckan så tycker jag inte att du är beroende.... PS. sorry för DubbelPost :"> Redigerad 22 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Beyond good and evil till PS2 och Ghost Recon till Xbox hahaha jag skulle sälja ghost recon på tradition för ett tag sen men inte köpa san andreas fick bara 40kr för de. Vilket förlust dom går med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 bytte in Dead To Rights till GC som kostade 99kr och ghost Recon Jungle Storm för 250kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag har en allvarlig fråga , kan man lämna in 2 spel på releasedagen och ändå få det för 99 kr??? Eller gäller det bara innan releasen??? Tacksam för ett svar :"> har för mig att det va innan release dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag har tänkt att lämna in Metal gear solid2 substance och Rally sport challenge(xbox båda) men tittar dom om spelen är repade där bak. Och en sak varför tar dom inte emot alla spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag har en allvarlig fråga , kan man lämna in 2 spel på releasedagen och ändå få det för 99 kr??? Eller gäller det bara innan releasen??? Tacksam för ett svar :"> Ja, du måste förhandsboka det för att få det för 99:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag har tänkt att lämna in Metal gear solid2 substance och Rally sport challenge(xbox båda) men tittar dom om spelen är repade där bak. Och en sak varför tar dom inte emot alla spel??? Vissa spel kan ha ett lägre pris, så ebgames/tradition kan inte få så mkt för dom. På mina kollade dom baksidan, min kompis var mä mig då, sen gick han dit 10 min efter, då kolla dom inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 F1 formulet o fifa 2002 world cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts