mickemannen Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) vilka 2 spel har ni lamnat in?.. jag hade med mig Metal Gear Solid2, Tony Hawk Pro Skater 3 och 4, burnout 2 och Gran Turismo Concept, dom tog inte emot MGS2 och thps4 och nfsu var värda mest. jag lämnade in Tony Hawk Pro Skater 3 och Gran Turismo Concept Redigerad 22 oktober, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tony hawks underground 2 och Midnight club 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 onödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gött , kan jag då lämna TOnyhawk 3 och 4 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 onödig tråd. vadårå? de e väll jul o se va andea har lämbat in... aja ja lämnade in VC o ett annat skitspel fö 179 spänn som jag köpte på plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) lämnade in State of Emergency och Toca Race Driver 2 till XBOX EB Games i Malmö håller inte så hårt på det här med 18 såg en unge där tidigare idag som inte kan ha varit mer än 10 bast boka spelet. håller med Buzz_40 kan va rätt intressant och se va andra spelar hehe Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 NBA Live 2001 och brorsans Batman:Vengance.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ridge racer 5 och crazy taxi... rigde racer fem va han tveksam om de gick å lämna in men de gick.. han som sto i kassan trodde att dom redan hade fullt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Driv3r, THUG, Tony hawk 3, NHL 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tony hawks underground 2 och Midnight club 2 THUG 2 e ju skit nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag tänkte lämna in "Jack and Dexter" och "FIFA football VM 2002". Antar att dom inte tar emot dt va.... tycker också dt e väldigt dåligt att dom inte skriver på hemsida n VILKA spel dom tar emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag tänkte lämna in "Jack and Dexter" och "FIFA football VM 2002". Antar att dom inte tar emot dt va.... tycker också dt e väldigt dåligt att dom inte skriver på hemsida n VILKA spel dom tar emot det beror på vad dom har de lokala affärerna.... I örebro så gick det inte att byta in state of emergency... fan fick lämna in nhl2004 och pissiga silent hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 THUG 2 e ju skit nytt Vet Men har klarat det 2 gånger och det e inte lika roligt som 1'an eller tony hawks underground 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 final fantasy 10 och Splinter cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vet Men har klarat det 2 gånger och det e inte lika roligt som 1'an eller tony hawks underground 1 är det bra?.. :| tycker det verkar vara för mycket anti skate.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 The sims och Hulken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Beyond good and evil till PS2 och Ghost Recon till Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Beyond good and evil till PS2 och Ghost Recon till Xbox tänkte byta in Beyond good and evil också men det ville han inte hehe tycker ni att man är beroende av spel om man har PS2 XBOX PC Gamecube mina kompisar säger åt mig och skaffa ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gött , kan jag då lämna TOnyhawk 3 och 4 ? japp det kan du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Bytte in APE ESCAPE 2 som ja köpte för 300 ,förra året. och Sonic Hereos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts