Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gillar den där klockan på frontsidan minns när man satt och titta på den inför GTA Vice City samma känsla som nu man sitter och hoppas att den bara ska tappa bort alla dagarna varje gång man ser den. Mycket bra jobb Hultenius PS. jepp jag vet har sagt det 1 gång innan DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nämen, du var minsann en gammal medlem... Välkommen tillbaka om du nu ska stanna här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 han joina en dag efter dig Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) jag stannar så länge jag trivs Arman =) nyss kommit hem efter några års äventyr i världen hehe va i australien sist men va ju tvungen och åka hem och köpa GTA SA är ju bara censurerat skit där hehe Oj vad alla här på forumet måste be om ursäkt till Arman om GTA:SA dyker upp ber om ursäkt hehe Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag stannar så länge jag trivs Arman =) nyss kommit hem efter några års äventyr i världen hehe va i australien sist men va ju tvungen och åka hem och köpa GTA SA är ju bara censurerat skit där hehe Oj vad alla här på forumet måste be om ursäkt till Arman om GTA:SA dyker upp ber om ursäkt hehe Ja klockan är en fiffig mojäng! haha Hoppas att du stannar här på forumet, det är kul med så många äldre medlemmar som har varit med from the beginning. Ser också att du är Redhawks-supporter! Härligt, det är jag med. MIF MIF MIF!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 försöker komma på varför jag inte skrev nåt sist jag va här strax efter GTA 3 tror jag det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts