Krap_Nek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ni som vill ha SA lite tidigare kan ju komma förbi på Tradition / EB Games nattöppet torsdag den 28é här i Linköping , spelet släpps 00.00 på natten ! Fler som ska dit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Javisst, det är ju bara ca 35-40 mil dit. Det är ju ingenting att åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ja ska det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Äsch ^^ men tänkte mest på dom som bor här eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Javisst, det är ju bara ca 35-40 mil dit. Det är ju ingenting att åka Du har rätt , ska nog åka lite mer än du till USA , och få njuta av spelet 3 dagar före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde454 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 göteborg , på järntorget i göteborg ska de ha natt öppet fan va kul hadde inte kunnat somna natten den 28-29 hadde ju varit vaken o vänta men nu kan jag vara vaken hela natten o spela. skaffa tatto det ska ni på riktigt riktigt snyggt på människo kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag ska ner till eb games, lär stå där 23.45 flera kompisar som ska dit också (lkpg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 nej jag sover vid den tiden.. ska fan upp till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Funderar på det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Undra om någon affär kommer ha som när VC släpptes. Att dom hade nattöppet och så fick man prova spelet där. Man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Sugen på det, men tror inte det är någon idé..Ska upp och träna kl 7.30 dagen efter så jag behöver sömn, så jag kommer inte få spelat det någonting ändå.. Får vänta tills efter skolan på fredag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) göteborg , på järntorget i göteborg ska de ha natt öppet fan va kul hadde inte kunnat somna natten den 28-29 hadde ju varit vaken o vänta men nu kan jag vara vaken hela natten o spela. Har lite svårt att tyda vad du försöker säga, men något om att Järntorget, Göteborg skall vara natt-öppet? Om det stämmer så ändrades just mina planer igen, fan, mer och mer säger "Skolka fredag". Redigerad 22 oktober, 2004 av Simba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har lite svårt att tyda vad du försöker säga, men något om att Järntorget, Göteborg skall vara natt-öppet? Om det stämmer så ändrades just mina planer igen, fan, mer och mer säger "Skolka fredag". man ska inte skolka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 man ska inte skolka Njaaee, men jag kanske blir.. sjuuk :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Njaaee, men jag kanske blir.. sjuuk :'( körde med den jag med till farsan kom på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Onödig topic tycker du jag tycker det är rätt bra för folk som e för lata att surfa runt på nätet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag tycker du är onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag tycker du är onödig Vem av oss hehe antar att du mena personen jag syftade på men jag va tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) inte dig ^^ men daggeman med " i want to be an admin ! " lam snacket Redigerad 22 oktober, 2004 av Krap_Nek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts