Tommy_Fido Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Okej jag har gjort ett nytt RPG. Spelet utspelar sig under åttio talet. RPG kommer bli färdigt om nån timme. Allt är på engelska när det är färdigt så ska jag länka. Snallä ingen tjat om vilken dålig ide det var. Joo föresten så är det ett maffiarpg. Jag behöver några Mods. Om du vill bli en moderator så måste du kunna mycket om maffia film och om rollspel. Det är faktiskt väldigt enkelt. Jo föresten fins det nån regel om att man inte får göra reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det blir lite förseningar. Det är nog färdigt nästa vecka. Gamemaster är okså Admin på denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 har du några bilder på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tror nog att han menar ett RPG-forum, brukar inte finnas moderatorer i spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Beror väl på, kommer ni att ha t.ex. pengascript och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Beror väl på, kommer ni att ha t.ex. pengascript och sånt? Joo såklart. Fan vad konstigt min avatar ser annorlunda på olika datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hmm, jag tror i ärlighetens namn det kommer gå käpprätt åt helvete... Ni kan inte så bra engelska, det vet jag. Ni är inte bra rollspelare, i alla fall inte du, Tommy_Fido, det har jag sett på MafiaRPG.com... Inte för att få er på dåligt humör alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hmm, jag tror i ärlighetens namn det kommer gå käpprätt åt helvete... Ni kan inte så bra engelska, det vet jag. Ni är inte bra rollspelare, i alla fall inte du, Tommy_Fido, det har jag sett på MafiaRPG.com... Inte för att få er på dåligt humör alltså... LoL crice. Väldigt nödvändigt om du har nått du vill säga till mig. Så skicka ett pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det är ju kritik, och jag förklarar varför jag inte ska gå med i ert rollspel. Om jag bara skriver "nej", så blir det ju en lite väl kort post, bättre att motivera sitt svar. Jaja, om du har hårdpluggat engelsk grammatik sedan vi sist möttes kanske ni har en chans att lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det är ju kritik, och jag förklarar varför jag inte ska gå med i ert rollspel. Om jag bara skriver "nej", så blir det ju en lite väl kort post, bättre att motivera sitt svar. Jaja, om du har hårdpluggat engelsk grammatik sedan vi sist möttes kanske ni har en chans att lyckas... Som du kanske märkte så var jag inte precis aktiv på mrpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vad har det med saken att göra? Ska jag posta citat från din så kallade engelska där så du fattar vad jag menar eller? Detta försöker jag säga: ¤ Du är dålig på engelska. ¤ Du är dålig på att rollspela. Detta försöker jag inte säga: ¤ Du var aktiv på MafiaRPG.com ¤ Du är bra på engelska. ¤ Du kan rollspela som en gud! You gaddit'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 You gaddit'? Huh om jag gaddit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Huh om jag gaddit? Hahahahaha, du är bara för rolig. Gaddit' = Got it, läs gaddit högt för dig själv så fattar du. Edit Ajo, btw. Nej, jag joinar inte. Redigerad 24 oktober, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Huh om jag gaddit? Han menar "Got it?" alltså, om du förstår... EDIT: Hmmpfh, Topp3 var före EDIT2: Märkte att detta vart min 1000:e post Redigerad 24 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Men allså ni fattar väll för fan att jag skämtade d'oh. Han sa att jag vår kass på engelska så då drog jag till med ett skämt. Redigerad 24 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Men allså ni fattar väll för fan att jag skämtade d'oh. Ja, jo, vi tror dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Men allså ni fattar väll för fan att jag skämtade d'oh. Han sa att jag vår kass på engelska så då drog jag till med ett skämt. Hahaha den var fan sämst hitils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja, jo, vi tror dig. LoL jag är allvarlig. Det var för fan ett skämt trodde alla skulle fatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 LoL jag är allvarlig. Det var för fan ett skämt trodde alla skulle fatta det. Jaja, såklart det var ett skämt. http://67.18.37.14/19/132/emo/cheer0up.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Haha, jo... ett skämt. *blink, blink* Jaja, kanske räcker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts