Jump to content

Joina

Tommy_Fido
 Share

Ska du joina mitt nya rpg?  

26 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej jag har gjort ett nytt RPG. Spelet utspelar sig under åttio talet. RPG kommer bli färdigt om nån timme. Allt är på engelska när det är färdigt så ska jag länka. Snallä ingen tjat om vilken dålig ide det var. Joo föresten så är det ett maffiarpg. Jag behöver några Mods. Om du vill bli en moderator så måste du kunna mycket om maffia film och om rollspel. Det är faktiskt väldigt enkelt. Jo föresten fins det nån regel om att man inte får göra reklam?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag tror i ärlighetens namn det kommer gå käpprätt åt helvete...

Ni kan inte så bra engelska, det vet jag. Ni är inte bra rollspelare, i alla fall inte du, Tommy_Fido, det har jag sett på MafiaRPG.com...

Inte för att få er på dåligt humör alltså...

LoL crice. Väldigt nödvändigt om du har nått du vill säga till mig. Så skicka ett pm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju kritik, och jag förklarar varför jag inte ska gå med i ert rollspel.

Om jag bara skriver "nej", så blir det ju en lite väl kort post, bättre att motivera sitt svar. Jaja, om du har hårdpluggat engelsk grammatik sedan vi sist möttes kanske ni har en chans att lyckas...

Som du kanske märkte så var jag inte precis aktiv på mrpg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har det med saken att göra? Ska jag posta citat från din så kallade engelska där så du fattar vad jag menar eller?

Detta försöker jag säga:

¤ Du är dålig på engelska.

¤ Du är dålig på att rollspela.

Detta försöker jag inte säga:

¤ Du var aktiv på MafiaRPG.com

¤ Du är bra på engelska.

¤ Du kan rollspela som en gud!

You gaddit'?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor