Deluxo Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag undrar en sak om den där trailern som man just nu kan ladda ner från GTAsajten.com. Gjordes den trailern innan GTA: Vice City släpptes runt om i världen? http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 En liten fråga: Var inte denna film ett bidrag till filmtävlingen som var här för ett tag sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ingen som vet när trailern släpptes?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 @ Deluxo: Nej, den gjordes ett tag efter. @ Jocken: Nej, det är några på gtaforums.com som gjorde den, de är inte medlemmar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Okej, men jag är 99% säker på att denna film var med i tävlingen. När Hultenius gav ut filmerna för nedladdning så fanns den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 @ Deluxo: Nej, den gjordes ett tag efter. @ Jocken: Nej, det är några på gtaforums.com som gjorde den, de är inte medlemmar här. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Okej, men jag är 99% säker på att denna film var med i tävlingen. När Hultenius gav ut filmerna för nedladdning så fanns den med. men då har du 99% fel för så är det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Trailer? hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Trailer? hmm nope, du har rätt. Det är inte en trailer utan en stunt movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 men då har du 99% fel för så är det inte... Det är du som har 99% fel! Jag laddade nyss hem paketet i den tävlingen, och den filmen fanns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är du som har 99% fel! Jag laddade nyss hem paketet i den tävlingen, och den filmen fanns där. var hittade du det paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts