Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tål man inte kritik så kan man ju låta bli och posta länk till sin egna sida om man inte är beredd på negativ kritik. Varför ska man vara beredd på det? Jo man kan ju det ifall man vet att det är människor som inte förstår lika mycket som kommer att titta på det.. Men det visste ju inte han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag tycker man ska säga vad man tycker oavsett om det är bra/dåligt, trist/kul, snyggt/fult. För lägger han upp en gta sida på ett gta-forum så är det väl klart man måste få yttra sig oavsett om det är bra eller inte. Sen kan man ju vara lite mer utförlig i bedömingen. Rätt meningslöst med kommentarer som "Sämsta skiten jag sett", så en liten utförlig kommentar är aldrig fel tycker jag. Helt Rätt! -------- Jag menar bara inte med massa skit som t ex. "Fan va dålig" o s v Kritik e kritik men ska oxå ha en anledning och kanske hur man ska göra det bättre, annars äre fan och med bara taskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 den sidan var ju bra !! men det är lite grejer som behöver ändras lite men den är ju bra ! sätt informationen på framsidan som dom sagt redan och kanske bilderna på en annan sida(där texten var) så tror jag att det skulle vara bra.. fortsätt på sidan du ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Joo man kan ju ta bilderna , bara onödigt med java script. Klickar man med både höger och vänster knapparna på musen samtidigt så kan man "Spara bild som" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Joo man kan ju ta bilderna , bara onödigt med java script. Klickar man med både höger och vänster knapparna på musen samtidigt så kan man "Spara bild som" Eller så använder man mozilla så kan man spara genom att bara högerklicka.. Meddelandet kommer inte upp i mozilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Eller så använder man mozilla så kan man spara genom att bara högerklicka.. Meddelandet kommer inte upp i mozilla. Eller så sparar man dom från gtasajtens arkiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Eller så sparar man dom från gtasajtens arkiv? hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Eller så sparar man dom från gtasajtens arkiv? Jo jag vet.. Men det roliga är ju att han försöker skydda bilder som han har snott från en annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Eller så håller man musen över bilden och väntar på att sparaikonen kommer upp i vänstra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jo jag vet.. Men det roliga är ju att han försöker skydda bilder som han har snott från en annan sida. men han vill ju glänsa med sina 13374 html kunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men han vill ju glänsa med sina 13374 html kunskaper Japp men ingen knäcker mig i mina 1337 h4xxor kunskaper!!1!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Kritik är bra, så länge den är konstruktiv! fulsida! haha tönt! osv duger inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Värdelös sida ändå. Ni kan sparka mig grön och kalla mig en lax, men att sno copyrightad info är lägre än att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Kritik är bra, så länge den är konstruktiv! fulsida! haha tönt! osv duger inte... Den enda som har skrivit så är du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 lättatse att ta bilderna från den sidan är väll ädnå högerklicka+enter eller hur de är? eller enter+högerklicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 För det första, skriv egen text. Allt är ju direkt Ctrl+c -> Ctrl+v från GTASajten, vilket gör ett riktigt oseriöst intryck. För det andra, ta bort meddelandet som kommer upp när man högerklickar i IE, vill du att besökarna ska återvända så kan det ju vara bra om de känner sig välkommna. För det tredje har du lite designsaker att ta i tu med, t.ex. är det inte alls snyggt när alla bilder ligger i originalstorlek rätt uppifrån och ner. För det fjärde, om du nu måste kopiera från GTASajten. Gör det då riktigt, det finns inget som är mer irriterande än att läsa punkter som ligger mitt i en rad. Tja, det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts