Jump to content

har hemsida

rt1000
 Share

Recommended Posts

Tål man inte kritik så kan man ju låta bli och posta länk till sin egna sida om man inte är beredd på negativ kritik.

Varför ska man vara beredd på det? Jo man kan ju det ifall man vet att det är människor som inte förstår lika mycket som kommer att titta på det.. Men det visste ju inte han!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker man ska säga vad man tycker oavsett om det är bra/dåligt, trist/kul, snyggt/fult. För lägger han upp en gta sida på ett gta-forum så är det väl klart man måste få yttra sig oavsett om det är bra eller inte.

Sen kan man ju vara lite mer utförlig i bedömingen. Rätt meningslöst med kommentarer som "Sämsta skiten jag sett", så en liten utförlig kommentar är aldrig fel tycker jag.

Helt Rätt!

--------

Jag menar bara inte med massa skit som t ex. "Fan va dålig" o s v

Kritik e kritik men ska oxå ha en anledning och kanske hur man ska göra det bättre, annars äre fan och med bara taskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, skriv egen text. Allt är ju direkt Ctrl+c -> Ctrl+v från GTASajten, vilket gör ett riktigt oseriöst intryck. För det andra, ta bort meddelandet som kommer upp när man högerklickar i IE, vill du att besökarna ska återvända så kan det ju vara bra om de känner sig välkommna. För det tredje har du lite designsaker att ta i tu med, t.ex. är det inte alls snyggt när alla bilder ligger i originalstorlek rätt uppifrån och ner.

För det fjärde, om du nu måste kopiera från GTASajten. Gör det då riktigt, det finns inget som är mer irriterande än att läsa punkter som ligger mitt i en rad.

Tja, det var nog allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor