rt1000 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 http://www.gtabig.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Bra men det var bara bilder och ingen info,fortsett jobba så blir det säkert super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 klicka på sa-loggan längst uppså kommer info, info som är "ctrl+c / ctrl+v"f rån gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tackar.. den var rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vilket trevligt bemötande man får om man högerklickar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vilket trevligt bemötande man får om man högerklickar... Ja, det var bland det roligaste jag varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vilket trevligt bemötande man får om man högerklickar... HAHAHAHAHA FYFAN HAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Mycket bra bilder tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 http://www.gtabig.tk Du hade en bra sida du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 nödvändig sida.. och informationen direkt tagen från gtasajten, och sen skriva "Informationen från gtasajten" varför inte skriva på startsidan "Joina Nordens bästa gtasajt --> www.gtasajten.com !" sidan skulle bli mycket bättre då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 undrar vad straffet är för att bryta copyright lagar... det borde du ta reda på och sen kan du ju tänka efter om det är värt att ha kvar sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 NI går ju på en (antagligen) typ 12 eller 13 årig pojke som inte kan så mycket om datorer osv.. Lågt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 låt honom va, försöker bara va som hultan o få en bra sida och att få lite beröm o ge honom de istället...skippa allt negativt o håll det för er själva. Han vill juh bara väl, och att utforka denna värld lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Håller med varför måste vissa vara så jävla negativa låt honom vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Håller med varför måste vissa vara så jävla negativa låt honom vara. 0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Varför ska det vara så förbjudet med kritik ibland?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Varför ska det vara så förbjudet med kritik ibland?!? Varför ska det inte vara det? Makes you think doesnt it?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Varför ska det inte vara det? Makes you think doesnt it?? Jag tycker man ska säga vad man tycker oavsett om det är bra/dåligt, trist/kul, snyggt/fult. För lägger han upp en gta sida på ett gta-forum så är det väl klart man måste få yttra sig oavsett om det är bra eller inte. Sen kan man ju vara lite mer utförlig i bedömingen. Rätt meningslöst med kommentarer som "Sämsta skiten jag sett", så en liten utförlig kommentar är aldrig fel tycker jag. Redigerad 22 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag tycker man ska säga vad man tycker oavsett om det är bra/dåligt, trist/kul, snyggt/fult. För lägger han upp en gta sida på ett gta-forum så är det väl klart man måste få yttra sig oavsett om det är bra eller inte. Jo men det finns personer som inte tål kritik... Så jag tycker nog att det är bäst att hålla all kritik för mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jo men det finns personer som inte tål kritik... Så jag tycker nog att det är bäst att hålla all kritik för mig själv.. Tål man inte kritik så kan man ju låta bli och posta länk till sin egna sida om man inte är beredd på negativ kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts