Jump to content

Americas Army 2.2

Upson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Detta spel är världens just nu MEST CPU krävande spel. Har du ett 9800pro och byter in ett g6800U eller X800XT så kommer du inte att få en ända fps mer. Det är så. Din 500 är inte tillräcklig. Tyvärr :)

Läs tweakguiden som någon postade. Massor av bra tweaks på armyops.ini filen och det

hjälper de flesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta spel är världens just nu MEST CPU krävande spel. Har du ett 9800pro och byter in ett g6800U eller X800XT så kommer du inte att få en ända fps mer. Det är så. Din 500 är inte tillräcklig. Tyvärr (w00t)

Läs tweakguiden som någon postade. Massor av bra tweaks på armyops.ini filen och det

hjälper de flesta.

Hur mycket FPS kräver du då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket FPS kräver du då? :(

men det jag försöker pointa out här är att hans 500mhz, kan få 100fps i XIII och vilket spel som helst om han har ett bra grafikkort, men i just aa är fps:en limitade av processorn - alltså får han inte mer än 15fps. DDet är ungefär vad jag får på min brors 2.8ghz celeron med ati9000 128mb 512mb ram.

Min AMD1800+ geforce 3ti och 512mb får ca. 60+ på de gamla banorna och 25-45 på de nya sf banorna. Jag "kräver" minst 40 fps för att jag ska känna att det flyter. 30 är helt ok för mig, men under blir det liiite trögt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det jag försöker pointa out här är att hans 500mhz, kan få 100fps i XIII och vilket spel som helst om han har ett bra grafikkort, men i just aa är fps:en limitade av processorn - alltså får han inte mer än 15fps. DDet är ungefär vad jag får på min brors 2.8ghz celeron med ati9000 128mb 512mb ram.

Min AMD1800+ geforce 3ti och 512mb får ca. 60+ på de gamla banorna och 25-45 på de nya sf banorna. Jag "kräver" minst 40 fps för att jag ska känna att det flyter. 30 är helt ok för mig, men under blir det liiite trögt.

Okej för det finns vissa som gnäller om att allt under 75 är lagg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor