Upson Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Man måste klara 36 av 40 på Basic Shooting för att få Sniper... svinsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Man måste klara 36 av 40 på Basic Shooting för att få Sniper... svinsvårt jag klarade 39 på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag känner sveriges bästa spelare i AA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag känner sveriges bästa spelare i AA.. konstigt. Jag känner inte dig För att välja sniper: 1. Du måste ha kvalifiiserat dig, dvs få 36 av 40 treffar på första träningen. 2. klara alla sniper träningar (2 st, skitlätta också) 3. inne i en server trycka F2 och välja sniper. Den måste dock vara ledig, vilket den oftast inte är. Bara två (beroende på antal spelare i servern) kan ha sniper. Panimala: M16 har en precision du kommer sakna när du spelar SF banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag klarade 39 på första försöket.. Några tips? Jag siktar in, håller andan, skjuter... missar... ja jag siktar på de röda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Några tips? Jag siktar in, håller andan, skjuter... missar... ja jag siktar på de röda... sikta och skjut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 sikta och skjut? Jag siktar ju rakt på de röda gubbfan... de ramlar ju itne ner... buggat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Den där MOUT Training klarar inte jag. Jag går fram till första dörren, öppnar den, kastar in en flashbang, skjuter alla 3 st. targets men dörren där är fortfarande låst och tiden startas om hela tiden. Någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Den där MOUT Training klarar inte jag. Jag går fram till första dörren, öppnar den, kastar in en flashbang, skjuter alla 3 st. targets men dörren där är fortfarande låst och tiden startas om hela tiden. Någon som vet vad jag ska göra? mout går inte att klara det är en bugg.. Upson, kanske inte är rätta spelet för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mout går inte att klara det är en bugg.. Upson, kanske inte är rätta spelet för dig då? Jorå, för jag rockar onilne Alltid dne som tar Objectives och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jorå, för jag rockar onilne Alltid dne som tar Objectives och sånt... Wow!.. vad har du i honor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Wow!.. vad har du i honor? 5000 men jag spelar alltid på samma server. Tror inte den är registrerad för Honor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 5000 men jag spelar alltid på samma server. Tror inte den är registrerad för Honor... HHAHAHAHHAhAHAHAHHAHA man kan inte ha 5000.. haha... man börjar på 9 honor.. högst kan man ha 100 men det ligger ingen på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 HHAHAHAHHAhAHAHAHHAHA man kan inte ha 5000.. haha... man börjar på 9 honor.. högst kan man ha 100 men det ligger ingen på.. Jaha, jag har 10 i Honor isåfall.... 5000 poäng=10 i Honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Man måste typ vänta på att gubben (alltså en själv) andas eller något sånt. Det är skumt, fick 38 åt min bror, men själv hade jag stora problem att få över 36, fick alltid 35. Kändes som om spelet ville jävlas med mig Aja, min dator dog precis. NTLDR is missing, press ctrl alt del to restart i ett evigt kretslopp. Nä jag tänker inte bli förbannad. Orkar inte. Ska fan plugga eller nått Hjälp? Kanske ska tillägga att detta sker efter att den kollar efter om det finns en boot cd i datorn. Nej - ingen diskett/CD är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har 22 Honor. Lätt som fan att klara missionen, de jobbigaste är Evance(?) & Escape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har 22 Honor. Lätt som fan att klara missionen, de jobbigaste är Evance(?) & Escape. Beror inte det på vilken server man spelar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Verkar kul men jag är rädd att min 500:mhzare inte orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Verkar kul men jag är rädd att min 500:mhzare inte orkar Finns invecklade tweak-guides på TweakTown men 500Mhz låter lite klent. Jag spelar i allafall på maxgrafik med en 2,5Ghz 256 Ram. Så alltför krävande är det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur bra är ditt grafikkort då? För jag har lika bra ram och proccesar men de hackar. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts