Jump to content

Americas Army 2.2

Upson
 Share

Recommended Posts

americas_army_275625_0.png

Americas Army, militärshootern ifrån den amerkanska armen, har nått version 2.2.

Länkar till nedladdning på officiella hemsidan

De stora nyheterna ifrån förra versionen är:

-Två nya banor "SF Oasis" och "SF Taiga", båda Special Forces uppdrag.

-En del klient/server fixar-

-En del admin-ändringar.

Vad tycker ni om spelet, den nya versionen och realismen iform av långa utbildningar, realistiska spelmoment och straff för bl a "teamkills"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har haft 2.2 läääänge. sen det kom ut :D jag tycker det är coolt med "rag doll" funktionen när man dör

ragdoll finns ju i i princip alla spel som kommer ut nuförtiden! :blink:

men men, brukade spela det förut, ungefär när det var 1.3 till 1.5 eller om det var 1.7 jag spelade till men... jaja, blev less på det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ragdoll finns ju i i princip alla spel som kommer ut nuförtiden! :P

men men, brukade spela det förut, ungefär när det var 1.3 till 1.5 eller om det var 1.7 jag spelade till men... jaja, blev less på det! :)

Men alla spela har inte lika snygg rag doll ;) Tycker 2.2s nya banor är grymma faktiskt. Har inte testat taiga online men oasis är hur kul som helst (om man nu kan campa lite). Men jag får ju inte njuta som man bör i AA, har en 1800+ geforce 3 ti som gör att jag "bara" får ca 30 fps i banor som oasis. Hjälper inte att sänka grafiken (är cpu-limited som fan).

För er som inte har: Ladda ner! Det är gratis! Realistiskt, kul, online!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte hur man ska göra på airborne-träningen.

Kan nån förklara? Det där med 250meters-hoppet. <_<

Panimala:

Träning 1

Visserligen ges instruktioner men allt du behöver göra är att åka upp, släppas ner och trycka "E" när du är nära marken, för att rulla och landa utan att dö.

Träning 2

Denna är mycket svårare. Du ska träffa en cirkel på marken, men du ser den inte när du hoppar ut. Dock ska man trycka kort till vänster och sedan lite längre framåt för att hamna rätt, har jag för mig. Där får du testa dig fram..

Kom ihåg... "E" när du är nära marken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Panimala:

Träning 1

Visserligen ges instruktioner men allt du behöver göra är att åka upp, släppas ner och trycka "E" när du är nära marken, för att rulla och landa utan att dö.

Träning 2

Denna är mycket svårare. Du ska träffa en cirkel på marken, men du ser den inte när du hoppar ut. Dock ska man trycka kort till vänster och sedan lite längre framåt för att hamna rätt, har jag för mig. Där får du testa dig fram..

Kom ihåg... "E" när du är nära marken!

Förlåt, men jag spelade precis efter att jag postade inlägget, och jag klarade det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor