Upson Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Americas Army, militärshootern ifrån den amerkanska armen, har nått version 2.2. Länkar till nedladdning på officiella hemsidan De stora nyheterna ifrån förra versionen är: -Två nya banor "SF Oasis" och "SF Taiga", båda Special Forces uppdrag. -En del klient/server fixar- -En del admin-ändringar. Vad tycker ni om spelet, den nya versionen och realismen iform av långa utbildningar, realistiska spelmoment och straff för bl a "teamkills"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag har haft 2.2 läääänge. sen det kom ut jag tycker det är coolt med "rag doll" funktionen när man dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Står i kö nu hos Fileplanet för att tanka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag har haft 2.2 läääänge. sen det kom ut jag tycker det är coolt med "rag doll" funktionen när man dör Ragdoll! Oj det har inte jag märkt... kanske för att jag aldrig dör alltid förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag har haft 2.2 läääänge. sen det kom ut jag tycker det är coolt med "rag doll" funktionen när man dör ragdoll finns ju i i princip alla spel som kommer ut nuförtiden! men men, brukade spela det förut, ungefär när det var 1.3 till 1.5 eller om det var 1.7 jag spelade till men... jaja, blev less på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 sorry måste fråga är ju som sagt gammal och har inte så mycket koll. Men vad är ragdoll feel free to make a ass out of me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 sorry måste fråga är ju som sagt gammal och har inte så mycket koll. Men vad är ragdoll feel free to make a ass out of me Gubbarna blir som "tras-dockor" och kan flyga lite hit och dit när de dör... Förklarade jag rätt nu, skribb? Du är ju mästare på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gubbarna blir som "tras-dockor" och kan flyga lite hit och dit när de dör... Förklarade jag rätt nu, skribb? Du är ju mästare på det där. låter vettigt tackar för ditt svar Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 sorry måste fråga är ju som sagt gammal och har inte så mycket koll. Men vad är ragdoll feel free to make a ass out of me http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=16481&st=0& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 btw för er som inte vet så jobbar ju 3 svenska gubbar på att göra bra fysik till spelen meqon.com, det sägs att de kan rädda Duke Nukem 4ever.... hahaha undrar om det stämmer men hoppas går ju alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ragdoll finns ju i i princip alla spel som kommer ut nuförtiden! men men, brukade spela det förut, ungefär när det var 1.3 till 1.5 eller om det var 1.7 jag spelade till men... jaja, blev less på det! Men alla spela har inte lika snygg rag doll Tycker 2.2s nya banor är grymma faktiskt. Har inte testat taiga online men oasis är hur kul som helst (om man nu kan campa lite). Men jag får ju inte njuta som man bör i AA, har en 1800+ geforce 3 ti som gör att jag "bara" får ca 30 fps i banor som oasis. Hjälper inte att sänka grafiken (är cpu-limited som fan). För er som inte har: Ladda ner! Det är gratis! Realistiskt, kul, online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fattar inte hur man ska göra på airborne-träningen. Kan nån förklara? Det där med 250meters-hoppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fattar inte hur man ska göra på airborne-träningen. Kan nån förklara? Det där med 250meters-hoppet. Panimala: Träning 1 Visserligen ges instruktioner men allt du behöver göra är att åka upp, släppas ner och trycka "E" när du är nära marken, för att rulla och landa utan att dö. Träning 2 Denna är mycket svårare. Du ska träffa en cirkel på marken, men du ser den inte när du hoppar ut. Dock ska man trycka kort till vänster och sedan lite längre framåt för att hamna rätt, har jag för mig. Där får du testa dig fram.. Kom ihåg... "E" när du är nära marken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Panimala: Träning 1 Visserligen ges instruktioner men allt du behöver göra är att åka upp, släppas ner och trycka "E" när du är nära marken, för att rulla och landa utan att dö. Träning 2 Denna är mycket svårare. Du ska träffa en cirkel på marken, men du ser den inte när du hoppar ut. Dock ska man trycka kort till vänster och sedan lite längre framåt för att hamna rätt, har jag för mig. Där får du testa dig fram.. Kom ihåg... "E" när du är nära marken! Förlåt, men jag spelade precis efter att jag postade inlägget, och jag klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Förlåt, men jag spelade precis efter att jag postade inlägget, och jag klarade det. Ok! Vad heter ni när ni spelar online då? Jag heter Knasen- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ok! Vad heter ni när ni spelar online då? Jag heter Knasen- Panimala. Hur får man vapen som maskingevär och sniper i MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Man går väl advanced-markm.ship träning för sniper. Machinegun är väl i något av de 5 vapenkiten ai? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Låter kul, ska ladda ner och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Man går väl advanced-markm.ship träning för sniper. Machinegun är väl i något av de 5 vapenkiten ai? Ja, men vart väljer man alla vapen? Springer just nu bara runt med en ful m16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Är det samma träningar som i 1:an? Jag kunde inte uppdatera mina poäng i ettan :'( . Så jag laddar ner skiten ( ) och ska prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts