FerkurZ Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 såg på nån anna svensk gta sida tror det var samma som gjord denna.......... att det skulle släppas ett specielt Gta:Berlin.......om detta nu var sant vet jag ej......om det är det finns det nån stanns att ladda ner?? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Jag kommer mycket väl ihåg det. Var nog ca 2 år sen jag skrev någon nyhet om det. Tyvärr så tror jag inte det blev klart, lite osäker dock. Hursomhelst så skulle det bara säljas i Berlin så det kanske finns där ändå? Vi får hoppas på GTA3:Berlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 jo.men tänkte att nån kanske lagt ut det på internet eller nått...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Ja men det kommer dröja en satams tid att ladda ner det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag trodde det bara var falska rykten....men det kommer så blir det nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag tror inte på det men kan ni ge mig en länk till sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Jag trodde det bara var falska rykten....men det kommer så blir det nog bra. varfrö falsk rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts