Jump to content

Volvo 340

Urkas
 Share

Recommended Posts

Tänkte mest testa lite texturering, fast om det är nån som verkligen vill ha en liten skitbil så kanske jag gör klart den.

Bilder iaf:

Knappt 2,9k polysar är det för övrigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Urkas: du får visa hur du bygger bilar :D

och vad du använder för prog.

har du msn? (om du har kontakta mig) :D

Visa? Hm, lite svårt att göra om jag inte spelar in det på nåt sätt. :blink:

MSN.. Hm, vågar jag ge den till dig?

Iofs går det med msn och mitt tvkort. Lite skoj att man kan använda tv-kortet som webcam. :angry:

Men visst, jag kan väl göra klart den. Lär inte ta så lång tid. Corvetten däremot. Urk ja, jag orkar ju aldrig göra klart den. Iom att det är fem gånger högre polycount så är den jobbigare. Sen vill jag ha vetten perfekt också. OOOooooch så kan jag inte zmodeller så bra. Jaja, massa bortförklaringar, fast den kommer bli klar så småningom. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej urkas :P nu ha ja en fråga som du säkert svarar nej på :'( men jag skulle vilja ha din corvettekaross till funnycar bilen som jag håller på med (de blir ingen SAAB) bara karossen alltså åsså modifierar jag den som t ex: ta bord skärmbreddare, ta bort taket, förlänga fronten färga den osv. du vore min hjälte för livet om du skickade den till mig! ;):)

e-post: polyphony7@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej urkas :lol: nu ha ja en fråga som du säkert svarar nej på :'( men jag skulle vilja ha din corvettekaross till funnycar bilen som jag håller på med (de blir ingen SAAB) bara karossen alltså åsså modifierar jag den som t ex: ta bord skärmbreddare, ta bort taket, förlänga fronten färga den osv. du vore min hjälte för livet om du skickade den till mig! :)<_<

e-post: polyphony7@hotmail.com

Klarar du inte att göra en kaross själv eller? :angry:

Men hm, jag ska fundera på saken. Fast det blir väl isf när den är klar tror jag. Jag vet inte. hm.. jag ska fundera på saken iaf. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, du kanske vill ha en äldre vette att leka med? För jag har en just sån vette (fast inte sådär utsträckt) fast med lite mindre polysar som jag tänkte fiffla nåt skoj med senare (ni får se då ;)). Den skulle du kunna få direkt faktiskt. Den har iofs inte alls lika många polysar. Men jag kan ju lägga till en del om du vill. Är ju inte så jobbigt. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor