Urkas Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tänkte mest testa lite texturering, fast om det är nån som verkligen vill ha en liten skitbil så kanske jag gör klart den. Bilder iaf: http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/volvo340/1.jpg http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/volvo340/2.jpg http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/volvo340/3.jpg http://monstret.se/~urkas/bilder/vc/volvo340/4.jpg Knappt 2,9k polysar är det för övrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Byggt klart den Den är ju assnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Skitsnygg! jag tror dock inte att baklysena ser ut riktigt så. De ska väl inte va trekantiga på sidan. Sen verkar taket LITE kantigt! Annars asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 bygg klart, måste ha den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 omg men du borde göra 3D-grill! Men fy *piiip* va fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 @ Urkas: du får visa hur du bygger bilar och vad du använder för prog. har du msn? (om du har kontakta mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 skitsnygg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Bygg klart den!! Det finns aldeles för lite volvo bilar till gta! EDIT: Men gör klart Corvetten också!! Redigerad 22 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gör klart den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 @ Urkas: du får visa hur du bygger bilar och vad du använder för prog. har du msn? (om du har kontakta mig) Visa? Hm, lite svårt att göra om jag inte spelar in det på nåt sätt. MSN.. Hm, vågar jag ge den till dig? Iofs går det med msn och mitt tvkort. Lite skoj att man kan använda tv-kortet som webcam. Men visst, jag kan väl göra klart den. Lär inte ta så lång tid. Corvetten däremot. Urk ja, jag orkar ju aldrig göra klart den. Iom att det är fem gånger högre polycount så är den jobbigare. Sen vill jag ha vetten perfekt också. OOOooooch så kan jag inte zmodeller så bra. Jaja, massa bortförklaringar, fast den kommer bli klar så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag tycker så småningom ska vara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad är det för program du använder? Skitsnygg bil föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hm, alla tycker bilen är snygg. Frågan är ju på vilket sätt ni tycker den är snygg, om den är snyggt gjord eller om själva bilen är snygg. För min åsikt är iaf att bilen är riktigt riktigt riiiiiktigt ful. Men programmet jag använder är Truespace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hej urkas nu ha ja en fråga som du säkert svarar nej på :'( men jag skulle vilja ha din corvettekaross till funnycar bilen som jag håller på med (de blir ingen SAAB) bara karossen alltså åsså modifierar jag den som t ex: ta bord skärmbreddare, ta bort taket, förlänga fronten färga den osv. du vore min hjälte för livet om du skickade den till mig! e-post: polyphony7@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hej urkas nu ha ja en fråga som du säkert svarar nej på :'( men jag skulle vilja ha din corvettekaross till funnycar bilen som jag håller på med (de blir ingen SAAB) bara karossen alltså åsså modifierar jag den som t ex: ta bord skärmbreddare, ta bort taket, förlänga fronten färga den osv. du vore min hjälte för livet om du skickade den till mig! e-post: polyphony7@hotmail.com Klarar du inte att göra en kaross själv eller? Men hm, jag ska fundera på saken. Fast det blir väl isf när den är klar tror jag. Jag vet inte. hm.. jag ska fundera på saken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Å varför ja vill ha din är för att de ä den snyggaste corvetten till ett spel jag ha sett tro ja. möjlitvis att dom kanske bli finare till gt4 och jag ä jävlit dåli på att göra karosser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Så här tänkte ja typ gö utom de där lilla taket över huvet (där ä stört bågen istället) om ja skulle ha den stora äran att få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hm, du kanske vill ha en äldre vette att leka med? För jag har en just sån vette (fast inte sådär utsträckt) fast med lite mindre polysar som jag tänkte fiffla nåt skoj med senare (ni får se då ). Den skulle du kunna få direkt faktiskt. Den har iofs inte alls lika många polysar. Men jag kan ju lägga till en del om du vill. Är ju inte så jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 gö de!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts