Jump to content

WiboO & Okka

WiboO
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öhm, jo fan.

Du är ju bra, du lirade ju den där låten om hur man åkte lowrider. Med din polare, den ägde.

Haha, tack.

Den är ändå rätt gammal, känns som om jag har utvecklats litegrann sen dess. Jag har en ganska bra disslåt till en kille som snackade skit om oss bakom ryggen, även fast han själv kör samma stil, tycker vi är bra och har velat göra en låt med oss. Vet bara inte vars jag kan ladda upp den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Come down to my hood, u can suck my dick

come around listen up as I use my mick

everybody in da club gets fuckin kick

ya really wanna suck me, shit your fuckin sick

when i rime my rhymes you have nothin to say, hooh

when i go you wish you worent in my way, hooh

cause im a god damn brother comin down too you, hooh

kickin your ass with some hard fucking shit kung fuu

so you get all mad and wanna beat me up

and i go all like what man, yo whats up?

so you try to hit me and , oh thats so fuckin sad

you fight worse than fuckin englishmen calling me lad

peace out ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@WiboO: Du suger på engelska. Du verkar vara någon sorts "wannabe" som sitter och lyssnar på Tupac dagarna i ända. Visst, han är ju bra men du kanske borde plugga texterna också, bygga upp ett ordförråd och så.

Konstruktiv kritik, den enda rätta!  ^_^

Suger på amerikanska? huh, det där tar jag som en dålig motivering! För det första, har du någonsin hört mig tala engelska, rappa på engelska? Jag talar det flytande...

Wannabee? Jaja va du sån fjant och ta mig som det, but you know what I dont give a fuck..Det är bara punks som kallar andra för sånt, jag gör vad jag vill sen om du är avis för att jag är fri nog att hålla på med det jag vill så är det upp till dig! En wannabee är någon som försöker vara någon som man inte kan vara...jag är den jag är, jag behöver inte ändras för att vara nöjd med mig själv!

GET SOM FAQ BEFOE YA OPEN YA FUCKING MOUTH!

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jösses...

"Get some FAQ...", menar du möjligtvis "Get some facts"? För i sådana fall fattar jag.

Sedan att du talar engelska flytande tror jag inte riktigt på. I alla fall inte felfri engelska. Detta är naturligtvis inget hat emot dig, jag bara bekämpar eld med eld. (Låter finare på engelska ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jösses...

"Get some FAQ...", menar du möjligtvis "Get some facts"? För i sådana fall fattar jag.

Sedan att du talar engelska flytande tror jag inte riktigt på. I alla fall inte felfri engelska. Detta är naturligtvis inget hat emot dig, jag bara bekämpar eld med eld. (Låter finare på engelska ^_^ )

Jag har för mig att han är halv amerikan så jo det är möjligt att han gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att han är halv amerikan så jo det är möjligt att han gör.

JA det stämmer, så jag kan nog engelska lite bättre än dig Crice, men nu lägger vi ner detta...vill du vidare utveckla detta så finns jag antingen i göteborg eller om du vill beefa så spela in en så svarar jag!

Fred tills dess!

Nu behöver vi alltså två rappare till, öst och syd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 8 months later...
Suger på amerikanska? huh, det där tar jag som en dålig motivering! För det första, har du någonsin hört mig tala engelska, rappa på engelska? Jag talar det flytande...

Wannabee? Jaja va du sån fjant och ta mig som det, but you know what I dont give a fuck..Det är bara punks som kallar andra för sånt, jag gör vad jag vill sen om du är avis för att jag är fri nog att hålla på med det jag vill så är det upp till dig! En wannabee är någon som försöker vara någon som man inte kan vara...jag är den jag är, jag behöver inte ändras för att vara nöjd med mig själv!

GET SOM FAQ BEFOE YA OPEN YA FUCKING MOUTH!

HAHA :angry:

"Get som FAQ (Frequently asked questions) befoe ya open ya fucking mouth!"

Jo visst "skillad" verkligen... -_-

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damm homies stop talking shit about wiboo

soon he`s gonna speak out and say i can be cruel too

and you better be good okka representing tha north

talking about icebears all a long is not that svårt <_<

about this new rapper the game they all like him thats a shame..

now switching name to the hurricane? could he possibly be any more lame..

now if you want to laugh go a head

but come on guys gimme me som creed :D

fick lust ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor