Crice Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Alla vet ju redan att jag är kung, så jag behöver inte posta nått... Yes! Öhm, jo fan. Du är ju bra, du lirade ju den där låten om hur man åkte lowrider. Med din polare, den ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Öhm, jo fan. Du är ju bra, du lirade ju den där låten om hur man åkte lowrider. Med din polare, den ägde. Haha, tack. Den är ändå rätt gammal, känns som om jag har utvecklats litegrann sen dess. Jag har en ganska bra disslåt till en kille som snackade skit om oss bakom ryggen, även fast han själv kör samma stil, tycker vi är bra och har velat göra en låt med oss. Vet bara inte vars jag kan ladda upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Come down to my hood, u can suck my dick come around listen up as I use my mick everybody in da club gets fuckin kick ya really wanna suck me, shit your fuckin sick when i rime my rhymes you have nothin to say, hooh when i go you wish you worent in my way, hooh cause im a god damn brother comin down too you, hooh kickin your ass with some hard fucking shit kung fuu so you get all mad and wanna beat me up and i go all like what man, yo whats up? so you try to hit me and , oh thats so fuckin sad you fight worse than fuckin englishmen calling me lad peace out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Come down to my hood, u can suck my dick come around listen up as I use my mick Det rimma ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det rimma ju bra. Förlåt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) @WiboO: Du suger på engelska. Du verkar vara någon sorts "wannabe" som sitter och lyssnar på Tupac dagarna i ända. Visst, han är ju bra men du kanske borde plugga texterna också, bygga upp ett ordförråd och så. Konstruktiv kritik, den enda rätta! Suger på amerikanska? huh, det där tar jag som en dålig motivering! För det första, har du någonsin hört mig tala engelska, rappa på engelska? Jag talar det flytande... Wannabee? Jaja va du sån fjant och ta mig som det, but you know what I dont give a fuck..Det är bara punks som kallar andra för sånt, jag gör vad jag vill sen om du är avis för att jag är fri nog att hålla på med det jag vill så är det upp till dig! En wannabee är någon som försöker vara någon som man inte kan vara...jag är den jag är, jag behöver inte ändras för att vara nöjd med mig själv! GET SOM FAQ BEFOE YA OPEN YA FUCKING MOUTH! Redigerad 24 oktober, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jösses... "Get some FAQ...", menar du möjligtvis "Get some facts"? För i sådana fall fattar jag. Sedan att du talar engelska flytande tror jag inte riktigt på. I alla fall inte felfri engelska. Detta är naturligtvis inget hat emot dig, jag bara bekämpar eld med eld. (Låter finare på engelska ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jösses... "Get some FAQ...", menar du möjligtvis "Get some facts"? För i sådana fall fattar jag. Sedan att du talar engelska flytande tror jag inte riktigt på. I alla fall inte felfri engelska. Detta är naturligtvis inget hat emot dig, jag bara bekämpar eld med eld. (Låter finare på engelska ) Jag har för mig att han är halv amerikan så jo det är möjligt att han gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har för mig att han är halv amerikan så jo det är möjligt att han gör. JA det stämmer, så jag kan nog engelska lite bättre än dig Crice, men nu lägger vi ner detta...vill du vidare utveckla detta så finns jag antingen i göteborg eller om du vill beefa så spela in en så svarar jag! Fred tills dess! Nu behöver vi alltså två rappare till, öst och syd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ursäkta att jag drar upp en fossil men blev det något av det hära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 En månad? DÅ jag höll på så skrev jag texten på nån timme. reffen på en kvart kanske. sen spelade jag in. kanske 5 omtagningar. utfyllnad av låten. mixning kanske två timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag softilerar medans jag väntar på låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Suger på amerikanska? huh, det där tar jag som en dålig motivering! För det första, har du någonsin hört mig tala engelska, rappa på engelska? Jag talar det flytande... Wannabee? Jaja va du sån fjant och ta mig som det, but you know what I dont give a fuck..Det är bara punks som kallar andra för sånt, jag gör vad jag vill sen om du är avis för att jag är fri nog att hålla på med det jag vill så är det upp till dig! En wannabee är någon som försöker vara någon som man inte kan vara...jag är den jag är, jag behöver inte ändras för att vara nöjd med mig själv! GET SOM FAQ BEFOE YA OPEN YA FUCKING MOUTH! HAHA "Get som FAQ (Frequently asked questions) befoe ya open ya fucking mouth!" Jo visst "skillad" verkligen... Redigerad 2 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Damm homies stop talking shit about wiboo soon he`s gonna speak out and say i can be cruel too and you better be good okka representing tha north talking about icebears all a long is not that svårt about this new rapper the game they all like him thats a shame.. now switching name to the hurricane? could he possibly be any more lame.. now if you want to laugh go a head but come on guys gimme me som creed fick lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 creed Inte creed utan cred.. tror ja d stavas ni fattar säkert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Damn Eb2 får byta kust sen kan ni kicka med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Know what time ticking its getting late time to go to the tv to watch the final of live eight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag rääpar också... fast bara på svenska (än så länge) Vetefan om ni vill ha en skön och bajsnödig Örebroare som ska representera det Svenska södersamhället. // Peace out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts