Jump to content

WiboO & Okka

WiboO
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

My dad doesn't have any friend called dick, but you can allways give your mamy a lick

don't take this personal, but my vocabulary is like a arsenal..instead of weopons I've got alot of rhymes to kill ya with, so stop rap cus you sounds ill with your shit

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

My dad doesn't have any friend called dick, but you can allways give your mamy a lick

don't take this personal, but my vocabulary is like a arsenal..instead of weopons I've got alot of rhymes to kill ya with, so stop rap cus you sounds ill with your shit

hoppsilli hoppsan det ska stå An Arsenal för A är en vocal.

Hoppilli Hopp Du har en liten snopp.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hoppsilli hoppsan det ska stå An Arsenal för A är en vocal.

Hoppilli Hopp Du har en liten snopp.

mannen, klart jag inte skriver bokstavligt korrekt, kolla jag skrev med mer än en punkt vilket är fel, ingen stor bokstav efter punkt. Jag vet att det blev fel, men jag orkade inte trycka edit för varje fel jag hittade! Visa mig audio istället...det är mer skillat att få en bra inspelning en ett par rader!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Magnifik användning av det engelska språket där, WiboO. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha

Wiboo tar en sodis med en lodis, bäzzar tjejer med sina små grejjer

Försöker få upp sin snopp ända upp till topp men istället så sarrar han i kungens KOPP! <_<

(så seriös...:))

Nej men... får vi se nått från er 2 (ja bara er 2) inom en snart framtid? Verkar spännande :lol:

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha

Wiboo tar en sodis med en lodis, bäzzar tjejer med sina små grejjer

Försöker få upp sin snopp ända upp till topp men istället så sarrar han i kungens KOPP! <_<

(så seriös...:))

Nej men... får vi se nått från er 2 (ja bara er 2) inom en snart framtid? Verkar spännande :lol:

aa nog med skämt nu..

Du xPisc, är du skillad? vart bor du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

öhm... Stockholm... tror jag... skillad vet jag inte... kan bara skriva fina 'rhymes' <_<

ok då får du se till att få det fint inspelat också!

Till er som undra om jag är skillad, well jag är med i crew och vi ska spela in video, album och uppträda med mera...så hyffsat skillad är jag väll!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor