Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 du har så mycket ost att du är efterlyst hos osthandlaren! (en punchline) fast som sag ja rappar inte på svenska men ta english då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ja lite , du själv då? Du suger din pappas dick för du får en nicotin kick. Du e sjuk för du sugar av din pappas kuk. Bara det att du ändrat ett litet klippfrån låten Rasmus (in Da lagård) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Bara det att du ändrat ett litet klippfrån låten Rasmus (in Da lagård) . Jag vet, den e skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) My dad doesn't have any friend called dick, but you can allways give your mamy a lick don't take this personal, but my vocabulary is like a arsenal..instead of weopons I've got alot of rhymes to kill ya with, so stop rap cus you sounds ill with your shit Redigerad 22 oktober, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Oooooh, You're out bro . Eller nåt inte så inne på det där med raå och hip-hopig stil . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Oooooh, You're out bro . Eller nåt inte så inne på det där med raå och hip-hopig stil . hahaha hur menar du?? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har ingen aning... Men din diss var bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har ingen aning... Men din diss var bra . thnx bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Give me a hug brotha! That was some very nice rappin' there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) My dad doesn't have any friend called dick, but you can allways give your mamy a lick don't take this personal, but my vocabulary is like a arsenal..instead of weopons I've got alot of rhymes to kill ya with, so stop rap cus you sounds ill with your shit hoppsilli hoppsan det ska stå An Arsenal för A är en vocal. Hoppilli Hopp Du har en liten snopp. Redigerad 23 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hoppsilli hoppsan det ska stå An Arsenal för A är en vocal. Hoppilli Hopp Du har en liten snopp. mannen, klart jag inte skriver bokstavligt korrekt, kolla jag skrev med mer än en punkt vilket är fel, ingen stor bokstav efter punkt. Jag vet att det blev fel, men jag orkade inte trycka edit för varje fel jag hittade! Visa mig audio istället...det är mer skillat att få en bra inspelning en ett par rader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 My dad doesn't have any friend called dick, but you can allways give your mamy a lick don't take this personal, but my vocabulary is like a arsenal..instead of weopons I've got alot of rhymes to kill ya with, so stop rap cus you sounds ill with your shit Magnifik användning av det engelska språket där, WiboO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Magnifik användning av det engelska språket där, WiboO. Okej, finns bara en gubbe för att svara dig här " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) haha Wiboo tar en sodis med en lodis, bäzzar tjejer med sina små grejjer Försöker få upp sin snopp ända upp till topp men istället så sarrar han i kungens KOPP! (så seriös...) Nej men... får vi se nått från er 2 (ja bara er 2) inom en snart framtid? Verkar spännande Redigerad 23 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 haha Wiboo tar en sodis med en lodis, bäzzar tjejer med sina små grejjer Försöker få upp sin snopp ända upp till topp men istället så sarrar han i kungens KOPP! (så seriös...) Nej men... får vi se nått från er 2 (ja bara er 2) inom en snart framtid? Verkar spännande aa nog med skämt nu.. Du xPisc, är du skillad? vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) öhm... Stockholm... tror jag... skillad vet jag inte... kan bara skriva fina 'rhymes' Redigerad 23 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 öhm... Stockholm... tror jag... skillad vet jag inte... kan bara skriva fina 'rhymes' ok då får du se till att få det fint inspelat också! Till er som undra om jag är skillad, well jag är med i crew och vi ska spela in video, album och uppträda med mera...så hyffsat skillad är jag väll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 skillad låter rätt töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 @WiboO: Du suger på engelska. Du verkar vara någon sorts "wannabe" som sitter och lyssnar på Tupac dagarna i ända. Visst, han är ju bra men du kanske borde plugga texterna också, bygga upp ett ordförråd och så. Konstruktiv kritik, den enda rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Alla vet ju redan att jag är kung, så jag behöver inte posta nått... Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts