WiboO Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jaoo då va det dags för dirty south att göra låt med up north! den kommer att komma upp här senast om en månad! Softilera tills dess, eller vänta...kanske inte får lägga upp den här, haha PM:a oss då isf PEACE OUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Haha! Yess...den blir nog grym faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hey, Why dident you invite East side?? skoja, den blir nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hey, Why dident you invite East side?? skoja, den blir nog bra east coast is welcome brotha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ser fram emot att få lyssna. men annars, west to tha coast, that's what's happenin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ser fram emot att få lyssna. men annars, west to tha coast, that's what's happenin' hehe ja, den blir nog fet faktiskt, nu när ni säger det skulle det vara fett att ha med lite olika, jag från väst, sen nån skåning skulle vara soft eller småläning eller från blekinge, sen nån östare och okka från norr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det är i norr allt händer, här åker vi isbjörn till studion!! Representing! I denna tråd hade det varit helt okej att lägga upp andra egna låtar man har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Pimp my polarbear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) hehe, Vad ska låten heta föresten? Och vad ska den "handla" om? ska ni battla varrandra, Dissa någon eller bara göra en låt? Redigerad 22 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) hehe, Vad ska låten heta föresten? Och vad ska den "handla" om? ska ni battla varrandra, Dissa någon eller bara göra en låt? Vet inte riktigt, knappt nått tror jag. Bara göra en låt! ----------------- Gta3_freak - haha, yes!! Redigerad 22 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 den ska heta "GTAsajten" och ha fyra st rappare, norr (okka), väst (wiboo), öst (?), syd (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) den ska heta "GTAsajten" och ha fyra st rappare, norr (okka), väst (wiboo), öst (?), syd (?) Jepps, har vi några kandidarer? Ni måste ju ha talang, inga svinkassa... Edit. Gärna engelska... Redigerad 22 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Gta3_freak - haha, yes!! indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 indeed Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Im from the öst kust. därimot är jag bättre på svensk än engelsk rapparkallja. Redigerad 22 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Im from the öst kust. därimot är jag bättre på svensk än engelsk rapparkallja. har du skills då?? GTA3 freak, hahahaha fan va sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 har du skills då?? GTA3 freak, hahahaha fan va sjuk! ja lite , du själv då? Du suger din pappas dick för du får en nicotin kick. Du e sjuk för du sugar av din pappas kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ja lite , du själv då? Du suger din pappas dick för du får en nicotin kick. Du e sjuk för du sugar av din pappas kuk. hahaha okej, varför inte röka cigarett och knulla bitches HAHA! aa jag har skills, rappat i 7 år! på engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hahaha okej, varför inte röka cigarett och knulla bitches HAHA! aa jag har skills, rappat i 7 år! på engelska! Ok, ge mig en diss på 3 rader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ok, ge mig en diss på 3 rader. du har så mycket ost att du är efterlyst hos osthandlaren! (en punchline) fast som sag ja rappar inte på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts