alias Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ska egentligen inte nämna det, men efter vad man sett på pirat-bilder så är skademodellerna på bilar ungefär likadana som i GTA3 och VC. Förlåt, Hultan. EB du skulle väl också kunna säga var du sett bilderna , om du inte vill skriva det rakt ut kan du pm:a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Mig med, jag vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag har inte sett några in-game bilder förutom dem på gtagaming.com (antar att de är lagliga?). Därimot så på en officiell bild kan man se en bils skador (någon i ditt gäng med keps hänger emot den tror jag). Då ser skadorna väldigt mycket ut som dem i de tidigare versionerna, tyvärr måste jag väl säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Jag har inte sett några in-game bilder förutom dem på gtagaming.com (antar att de är lagliga?). Därimot så på en officiell bild kan man se en bils skador (någon i ditt gäng med keps hänger emot den tror jag). Då ser skadorna väldigt mycket ut som dem i de tidigare versionerna, tyvärr måste jag väl säga. För nån dag sen så var det nån som postade en länk till en sida där en snubbe som hade laddat ner sa lagt upp en massa bilder, bilderna var av halvbra kvalitet då dom blivit tagna med digitalkamera på tvn, tråden blev deletad efter nån timme... Redigerad 22 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag fattar inte att GTA-sajten tar bort alla "illegala" bilder på gameplay i San Andreas. Visst, jag förstår att det ogillas att folk tankar hem spelet. Men varför ta bort bilder och videosekvenser på spelet? Jag såg precis den här videon. Jag tyckte det var kul och intressant att kolla på, tycker inte alls att det förstör spelglädjen, tvärtom, man blir bara mer sugen på att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag fattar inte att GTA-sajten tar bort alla "illegala" bilder på gameplay i San Andreas. Visst, jag förstår att det ogillas att folk tankar hem spelet. Men varför ta bort bilder och videosekvenser på spelet? Jag såg precis den här videon. Jag tyckte det var kul och intressant att kolla på, tycker inte alls att det förstör spelglädjen, tvärtom, man blir bara mer sugen på att lira. för att rock* sa något om det. kolal i dom klistrade topicarna på sa forumet. tror det står något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mixbox Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 för att rock* sa något om det. kolal i dom klistrade topicarna på sa forumet. tror det står något där. detta gäller ej med svenska lagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nån som vet om man kommer kunna få böter osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det kan bli köer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag tycker det ska kunna bli köer när det är "rusningstider", jag menar när alla ska hem från jobbet och till jobbet o.s.v. Nånstans runt 7-8 och 16:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag fattar inte att GTA-sajten tar bort alla "illegala" bilder på gameplay i San Andreas. Visst, jag förstår att det ogillas att folk tankar hem spelet. Men varför ta bort bilder och videosekvenser på spelet? Jag såg precis den här videon. Jag tyckte det var kul och intressant att kolla på, tycker inte alls att det förstör spelglädjen, tvärtom, man blir bara mer sugen på att lira. Länken funkar inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts