rlle Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 om dom Rockstar skulle göra spelet mer verklighetstroget så borde man göra så att det kan bli bilköer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 mm tror itne detta dock.. :S man får ju alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det skulle också vara skönt om bilar stod parkerade lite överallt, slumpmässigt på parkeringar, utanför affärer, vid vägkanterna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ja, det vore ju kul. Jobbigt om man får snutjag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det skulle också vara kul om det kunde bli bilkrockar och trafiken blev total stoppad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det skulle också vara kul om det kunde bli bilkrockar och trafiken blev total stoppad.. det skulle dock bli väldigt jobbigt i längden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det skulle dock bli väldigt jobbigt i längden.... mm...stämmer, men det hade varit gott å glida igenom alla bilköerna på mc Skulle la i så fall vara så att dom laggt in en "Rush Hour" som kommer på speciella tider... Kunde varit rätt häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Som sagt, upprepade bilköer blir väl lätt ett irriterande inslag, men det hade ju varit ett grymligt sätt att testa fyrhjulingens "carclimbing"-abilities... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 eller köra monstertrucken över dom.. hoppas bilarna bluir mycket buckliga om man kör över med monstertrucken.. det där med speciella tider fanns i vice citry också, golfbilar körde ofta omkring utanför leaf links tidiga mornar, det var många fler sortbilar på soliga kvällar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hoppas bilarna bluir mycket buckliga om man kör över med monstertrucken.. Ska egentligen inte nämna det, men efter vad man sett på pirat-bilder så är skademodellerna på bilar ungefär likadana som i GTA3 och VC. Förlåt, Hultan. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ska egentligen inte nämna det, men efter vad man sett på pirat-bilder så är skademodellerna på bilar ungefär likadana som i GTA3 och VC. Förlåt, Hultan. EB Låt bli då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 vissa säger att det förstör gta-känslan om det blir för verklighetstroget, men jag skulle bara tycka det vore bra, kanske inte bilköer hela tiden, men i varjefall många bilar, och fort ska dom köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Var kan man se piratbilder för det vill jag se även om jag ska köpat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag tycker att det skulle va kul om det fanns bilköer. i sverige finns det ju trafiknytt (eller vad det heter), då kan dom sända var det är trafikstovkning (dom kommer sända vad det e för väder i dom olika städerna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Var kan man se piratbilder för det vill jag se även om jag ska köpat Undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Undrar jag med! undrar rockstar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 om dom Rockstar skulle göra spelet mer verklighetstroget så borde man göra så att det kan bli bilköer.. jag tror inte det. men de kanske kommer moddar om de vill du se bilköer så sätt igång GTA3 eller GTAVC så ställ en bil mitt på vägen i en motorväg så får du en bilkö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 undrar rockstar också.. hahahaha, w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 det skulle både vara kul och jobbigt med bilköer ju :S skulle vara coolt om man kunde kapa ett passagerar plan och störta rakt ner i alla bilar eller nåt högt hus... undrar om det skulle bli några skador på huset isf...(isånnafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja, det vore ju kul. Jobbigt om man får snutjag bara det är ju det som är sporten, att få snuten och krocka med bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts