fantasy Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vilka personer tror ni kommer dyka upp i SA som medverkat i tidigare spel? boat yard killarna från VC är så vitt jag vet bekräftade. jag har hört att tommy vercetti på ett eller annat sätt kommer att medverka....... och sen så har vi ju våran enarmade Phil så vi alla känner till, kanske han jobbar vid "Area51" stället som kommer att vara med... vilka tror ni kommer att dyka upp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vilka personer tror ni kommer dyka upp i SA som medverkat i tidigare spel? boat yard killarna från VC är så vitt jag vet bekräftade. jag har hört att tommy vercetti på ett eller annat sätt kommer att medverka....... och sen så har vi ju våran enarmade Phil så vi alla känner till, kanske han jobbar vid "Area51" stället som kommer att vara med... vilka tror ni kommer att dyka upp?? Kent paul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 driver snubben ska R* alltid jävlas med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Boat yard killarna har jag faktiskt inte hört. Och area 51 är inte bekräftat. Som atWa sa, Driver killen (Tanner) kommer nog vara nånstans. Och sen måste dom ju ge igen för "Jockstraps" i True Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Boat yard killarna är bekräftade av en sida man kan lita på. Kent Paul, Rosenberg, Don Salvatore? De låter inte allt för överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Ser ju också ut som om Rosenberg kan vara med, ser ut som han i den senaste trailern... Redigerad 21 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Snubbarna som var på Boatyarden i VC kommer återvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Okej då vet jag det ! Men undrar varför just dom? Undrar om dom skaffat nått liv tills San Andreas ( som dom verkade sakna i VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 dem var ju nice ju. "hey you, suit dude, got a light.. HEY SUIT DUDE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Snubbarna som var på Boatyarden i VC kommer återvända. Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 8-ball som tonåring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Hur vet du det? dom finns ju med på teknad bild på san andreas startsida ! edit: kolla hans dräkt, det står Jethro, dom kommer äga Jethro-macken Redigerad 22 oktober, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) dom finns ju med på teknad bild på san andreas startsida ! edit: kolla hans dräkt, det står Jethro, dom kommer äga Jethro-macken Tillräckligt bevis... Men varför Rockstar valde att ta med dem igen är lite märkligt. De hade ju knappast en viktig roll i Vice City och två surfer-stoner-duuudes är väl inte de allra intressantaste av karaktärer, egentligen... EB EDIT: Kom att tänka på det, de påminner lite om Beavis & Butthead... Hmmm... Redigerad 22 oktober, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrenshawLVPD Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Liten grej angående area 51.... Det råder flygförbud över öknen här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Liten grej angående area 51.... Det råder flygförbud över öknen här: Hah! Häftigt, det får man undersöka närmare sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 dom finns ju med på teknad bild på san andreas startsida ! edit: kolla hans dräkt, det står Jethro, dom kommer äga Jethro-macken Öhh. Jag vet inte hur det är med era VC men på mitt så är en av dom mörkhyad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Öhh. Jag vet inte hur det är med era VC men på mitt så är en av dom mörkhyad. Har för mig att en av dom är det jag med.. men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det hade varit sjukt grymt coolt om Tommy Vercetti hade varit med på nåt vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts