rlle Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 kollade just på den nyaste SA-trailern (den när CJ kommer hem) jag la märke till att Rockstar märket finns på hans tröja och på väskan han bär i början.. kolla får ni se.. inte för att det är nått häftigt med det men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 den har visats en bild när han har en tröja på sig som det står Rockstar på, och så finns det en affär som heter sub urban som man köper vita tröjor som det står Rockstar på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tycker det står Rockstar överallt i dne där trailern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 jag tycker att det blir överdrivet om det ska stå Rockstar överallt när man spelar.. hoppas inte att det står på nästan alla byggnader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 hihi.. såg det precis när jag läste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Rockstar kanske är typ ett klädesmärke i San andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts