Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Om du säger vad du har fått filen ifrån, och vad du ska göra med den, så kan jag berätta. Luktar warez nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Never mind. Redigerad 21 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Om du säger vad du har fått filen ifrån, och vad du ska göra med den, så kan jag berätta. Luktar warez nämligen. lol? spelar det nån roll vad han fått den ifrån?? jag har en linuxdist i iso som jag vill konventera till bin, vill du förklara hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Om du säger vad du har fått filen ifrån, och vad du ska göra med den, så kan jag berätta. Luktar warez nämligen. men sluta! det är inte warez ni snackar om . filen kanske är warez men vi snackar inget warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 lol? spelar det nån roll vad han fått den ifrån?? jag har en linuxdist i iso som jag vill konventera till bin, vill du förklara hur man gör? Ladda hem MagicISO @ www.google.se, och resten... det får du räkna ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts