xstreem Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vet nån va den filmen heter när en kille snackar om Lunar o så... typ: "när det var som värst, pratade jag bara lunarspråket...mamma trodde jag gick på droger, men sanningen var värre!" vet nån vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 låter som en rolig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 min kompis har den...den e skit ball "när mina kompisar inte ville svara på mina GB's o mail ville ja ta självmord!" (han hoppar från ca en meter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Den heter typ bara Lunar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag hade den förut, den är så jävla ägd.. vill gärna ha den jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jAg OxÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! tAcK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jAg OxÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! tAcK du glömde 11111111111111ettettettettettett efter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts