Jump to content

Konsoller ni tycker att san andreas ska släppas på

Kaboom
 Share

Vilka konsoller tycker ni att SA ska släppas på?  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eftersom att det redan har kommit ut(gta3 & vc) till PC, PS2 och xBox så ligger min röst på en konsoll där jag skulle vilja se spelet på... (förrutom de plattformarna de redan finns på) och det är såklart GameCube...

Intressant med alternativ som PS3, Phantom och tillochmed PSP men inte xBox2 och den nya nintendo maskinen revolution...

Vote: GameCube :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3?? är någon full??

GTA 4 lär nog vara intressantare till en konsol som släpps 2006 inte ett (då) två år gammalt spel.

Men vem vet kanske Rockstar värmer upp med ett paket med GTA3, Vice city och San andreas.... givetvis alla spel på en läcker Blue-ray skiva plus extra godis naturligtvis... typ online för dessa tre....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3?? är någon full??

GTA 4 lär nog vara intressantare till en konsol som släpps 2006 inte ett (då) två år gammalt spel.

Men vem vet kanske Rockstar värmer upp med ett paket med GTA3, Vice city och San andreas.... givetvis alla spel på en läcker Blue-ray skiva plus extra godis naturligtvis... typ online för dessa tre....

Du kanske missförstod mig.. Jag frågade inte: Vilken konsoll kommer ni att spela san andreas på?.... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och man ska kunna välja vilken karaktär man ska vara. Man ska kunna flyga mellan alla städerna i de olika spelen. Lite nya uppdrag, bättre grafik, mer bra musik. Ja, det skulle nog bli ett ganska så komplett spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor