Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 seXboX och PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Antagligen alla, men rösten ligger ändå på GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag är fascist. Jag tycker att alla som är intresserade bör köpa ps2. Där av min röst, som inte fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Spelar egentligen inte så stor roll vilken konsol den kommer på för mig, bara jag kan köra den på tvn, så skulle vilja rösta på gc och ps2, men eftersom man bara kan rösta på en och jag vet att den kommer på ps2 så blir det ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Eftersom att det redan har kommit ut(gta3 & vc) till PC, PS2 och xBox så ligger min röst på en konsoll där jag skulle vilja se spelet på... (förrutom de plattformarna de redan finns på) och det är såklart GameCube... Intressant med alternativ som PS3, Phantom och tillochmed PSP men inte xBox2 och den nya nintendo maskinen revolution... Vote: GameCube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Phantom vore ju kul att se. Har förresten inte hört så mycket om den på länge, har den släppts än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Phantom vore ju kul att se. Har förresten inte hört så mycket om den på länge, har den släppts än? Nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ps2 bara... BTW im back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Gör om denna vote så den stämmer istället. För nu står det ju Vilka konsoller tycker ni att SA ska släppas på?, vilket borde stå "Vilken" eftersom man bara kan fylla i ett alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Alla givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Gör om denna vote så den stämmer istället. För nu står det ju Vilka konsoller tycker ni att SA ska släppas på?, vilket borde stå "Vilken" eftersom man bara kan fylla i ett alternativ. känns det viktigt för dig? För jag bryr mig absolut inte om vad det står.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Nope.. vet du när den släpps??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 PS3?? är någon full?? GTA 4 lär nog vara intressantare till en konsol som släpps 2006 inte ett (då) två år gammalt spel. Men vem vet kanske Rockstar värmer upp med ett paket med GTA3, Vice city och San andreas.... givetvis alla spel på en läcker Blue-ray skiva plus extra godis naturligtvis... typ online för dessa tre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 I november http://www.phantom.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 PS3?? är någon full?? GTA 4 lär nog vara intressantare till en konsol som släpps 2006 inte ett (då) två år gammalt spel. Men vem vet kanske Rockstar värmer upp med ett paket med GTA3, Vice city och San andreas.... givetvis alla spel på en läcker Blue-ray skiva plus extra godis naturligtvis... typ online för dessa tre.... Du kanske missförstod mig.. Jag frågade inte: Vilken konsoll kommer ni att spela san andreas på?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Men vem vet kanske Rockstar värmer upp med ett paket med GTA3, Vice city och San andreas.... givetvis alla spel på en läcker Blue-ray skiva plus extra godis naturligtvis... typ online för dessa tre.... Och man ska kunna välja vilken karaktär man ska vara. Man ska kunna flyga mellan alla städerna i de olika spelen. Lite nya uppdrag, bättre grafik, mer bra musik. Ja, det skulle nog bli ett ganska så komplett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 I november http://www.phantom.net/ tack för att du sa det, det är värt guld! du vet inte vart man kan betsälla det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 tack för att du sa det, det är värt guld! du vet inte vart man kan betsälla det?? Nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 PS2 såklart, eftersom det släpps om knappt 8 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts