maSklin Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Finns det nån som vet var pizzerian ligger?? Jag måste få tag i en "pizza boy" nån som vet var jag kan få tag i en sån?? //maSklin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag håller på med den 4:de listan vid, sunshine autos, har alla utom pizza boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 du kan väl inte ha missat pizzeriorna, finns minst 3 stycken, tror de finns på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jaså, finns det? Men dom är inte utmärkta på kartan i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 alla har ju en stor skylt på en pizzaslice så du kan inte missa dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 så här ser dem ut http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...00.html?page=58 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jaså, finns det? Men dom är inte utmärkta på kartan i allafall Kolla på kartan som följer med i fodralet!!!! Den är på nån pizzeria den slumpar vilken så kör och kolla alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 De heter Well-stacked Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jaså, finns det? Men dom är inte utmärkta på kartan i allafall Skriv längst upp i inlägget(Börja skriv på översta raden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag passar på att låna tråden lite.... =) Man ska ju tydligen få 150 i liv om man levererar 50 pissor, måste man leverera alla samma gång eller kan man köra lite då och då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag passar på att låna tråden lite.... =) Man ska ju tydligen få 150 i liv om man levererar 50 pissor, måste man leverera alla samma gång eller kan man köra lite då och då?? du ska köra pizzauppdrag till level tio om du ska få det........jag har själv gjort det så jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag har hittat några pizzerior men jag kan fortfarande inte hitta "pizza boy"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 står nog på baksidan på pizzerierna när den finns tror nog att den står bakom på alla eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Det e ju PIZZ-off och hitta pizzeriorna.........+ det finns nog en nära MALIBU-club.........om jag ente har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SnIFfer Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 det står att man ska göra en "drive by" eller nåt sånt för att kasta ut pizzan till kunderna gur gör man en "drive by" ?? eller hur ger man den över huvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Om du undrar hur man ger pizzorna till folk så trycker du på tutan så kastar du dom mot kunden. Om du kastar för långt bort så måste du kasta en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Man ska inte alla tuta för att kasta ut pizzorna, man gör en enkel drive-by bara!! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 oj, det skulle vara skjuta inte tuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SnIFfer Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 haa när man tittar från sidan eller?! aja ska prova... men tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts