Jump to content

NÄR KOMMER DET TILL XBOX

Timpa
 Share

Recommended Posts

Det beror på hur lång exklusivitet som Sony har på spelet när det gäller TV-spel. Med GTA3/GTA:VC var det 2 år (från GTA3 releasen) och om det är samma tid med detta spel får vi nog aldrig se det på XBox eftersom XBox 2 kommer innan dess. Dock så tror jag att det kommer i slutet av 2005, dvs Sony har 1 års exklusivitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag har läst nånstans så har R* BARA avtal med Sony (plus att de släpps på PC så klart), alltså så har inte R* tänkt släppa SA till Pung-Box på ett bra tag.  :P

Tänk på att de tog LÅNG LÅNG tid innan dom släppt double-pack till X-box, tar säkert lika lång tid nu.  :rolleyes:

de gjorde de till ps2 oxå

ha hur kan ni säga att ps2an är bättre? Xboxen är bättre ps2an i allt i prestandard. Så grafiken är bätre till xbox. Vad e skillnaden? Handkontrollen? Har hört att många hatar xb handkontrollen men den är bra när man vänjer sig. Man dömmer inte en konsoll efter handkontrollen eller om ett spel kommer ut tidigare än till andra konsollen

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de gjorde de till ps2 oxå

ha hur kan ni säga att ps2an är bättre? Xboxen är bättre ps2an i allt i prestandard. Så grafiken är bätre till xbox. Vad e skillnaden? Handkontrollen? Har hört att många hatar xb handkontrollen men den är bra när man vänjer sig. Man dömmer inte en konsoll efter handkontrollen eller om ett spel kommer ut tidigare än till andra konsollen

Det jag går på när jag ska köpa en konsol är titlarna och där tycker iaf jag att ps2 är överlägsen xbox...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor