Timpa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 asså när kommer SA till xbox irriterande att dom inte släpper det samma dag det är ju nästan så att man köper ps2 för att kunna spela SA!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 asså när kommer SA till xbox irriterande att dom inte släpper det samma dag det är ju nästan så att man köper ps2 för att kunna spela SA!!!!!!! :'( Det kommer nog på samma dag som den kommer ut till pc.. Som 3/vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vet inte bryr mig inte!!! x-lådan suger stort! !! PS2 ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vet inte bryr mig inte!!! x-lådan suger stort! !! PS2 ÄGER 0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 asså när kommer SA till xbox irriterande att dom inte släpper det samma dag det är ju nästan så att man köper ps2 för att kunna spela SA!!!!!!! :'( ...nästan?... Själv ska jag ut den 28:nde och köpa ett Ps2, höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Inte samma datum som till PS2 skulle jag tro. Köp ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det är ju inte bara å köpa det kostar faktiskt pengar! när kommer SA till pc då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det är ju inte bara å köpa det kostar faktiskt pengar! när kommer SA till pc då? Har hört rykten om att det kommer våren eller sommaren 2005.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Kan ni bara lägga ner med dessa konsollkrigs kommentarerna? Självklart älskar man ju den konsollen man själv äger så det är rätt värdelöst att bråka på nått som aldrig kommer att lösas... För att slippa detta dilemmat så äger jag alla 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) asså när kommer SA till xbox irriterande att dom inte släpper det samma dag det är ju nästan så att man köper ps2 för att kunna spela SA!!!!!!! va då nästan?? klar det e värt att köpa ps2 när SA kommer trots att ps2 har kass grafik Redigerad 21 oktober, 2004 av Matte.90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vet inte bryr mig inte!!! x-lådan suger stort! !! PS2 ÄGER Varfor ar Xboxen sa javla dalig da? Jag har bada tva och xboxen har kortare laddningstider och battre grafik. Inget viktigt anser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det är inte sagt att det ska komma till Xbox än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det är inte sagt att det ska komma till Xbox än.. Jo faktiskt så är det de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Som jag har läst nånstans så har R* BARA avtal med Sony (plus att de släpps på PC så klart), alltså så har inte R* tänkt släppa SA till Pung-Box på ett bra tag. Tänk på att de tog LÅNG LÅNG tid innan dom släppt double-pack till X-box, tar säkert lika lång tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Jo faktiskt så är det de.. nej haha.. kolla simons.. så är det Redigerad 21 oktober, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ...nästan?... Själv ska jag ut den 28:nde och köpa ett Ps2, höhö. Jag köper ett ps2 om ungefär 2-3 dagar, för att på releasedagen fixa mig en kopia av san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 va då nästan?? klar det e värt att köpa ps2 när SA kommer trots att ps2 har kass grafik PS2 är ju den bästa konsolen som finns ? Och grafiken är så bra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag köper ett ps2 om ungefär 2-3 dagar, för att på releasedagen fixa mig en kopia av san andreas. .. NU FÖRST?.. ps2 är bästa konsolen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Min favvo artikel (dels): http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1039 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Som jag har läst nånstans så har R* BARA avtal med Sony (plus att de släpps på PC så klart), alltså så har inte R* tänkt släppa SA till Pung-Box på ett bra tag. Tänk på att de tog LÅNG LÅNG tid innan dom släppt double-pack till X-box, tar säkert lika lång tid nu. Jag har för mig att det avtalet gick ut för ett tag sedan, och Rockstar är nu fria att släppa spelen till vilka konsoler de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts