VickeX Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hej. är det någon som vet hur man kommer vidare när man har 2 stjärnor på the sims "superstar" ? jag vill komma vidare. det står juh på dom där *** vänner att man behöver 2. hur får man det ? bli kompis med en stjärna ? kan man inte bara skaffa 100% umgänge ? Snälla svara. och hur/när kommer "den besatte beundraren" Ps: Fick någe ryck igår. jag instalerade alla mina gamla the sims expansions pack fast för orginalet så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hej. är det någon som vet hur man kommer vidare när man har 2 stjärnor på the sims "superstar" ? jag vill komma vidare. det står juh på dom där *** vänner att man behöver 2. hur får man det ? bli kompis med en stjärna ? kan man inte bara skaffa 100% umgänge ? Snälla svara. och hur/när kommer "den besatte beundraren" Ps: Fick någe ryck igår. jag instalerade alla mina gamla the sims expansions pack fast för orginalet så klart den här tråden var onödig, men inte den gamla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Haha. skrattar ihjäl mig, . Att man inte ens vet att det inte är samma spel. och så spammade alla också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Haha. skrattar ihjäl mig, . Att man inte ens vet att det inte är samma spel. och så spammade alla också Skriv i den andra ditt egg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Ska jag göra det nu när jag redan startat en ny ? ja iaf den handlade juh också om the sims. men han börgade prata om 1:an for bort om man instalerade 2:an Redigerad 21 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Haha. skrattar ihjäl mig, . Att man inte ens vet att det inte är samma spel. och så spammade alla också det är fortfarande samma spel, btw, snälla, prata lite tydligare, man fattade ju inget av ditt senaste inlägg edit: btw, jag märkte den misslyckade "looser"-texten... Redigerad 21 oktober, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag tycker iaf att han är en loser. han är iaf knepig. han kanske inte direkt är en data-kille vad vet jag ? Ska jag copyera mitt första inlägg och lägga in på den "Riktiga" tråden ? för att kunna få hjälp asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nu kan vi väll skriva här. Den andra är juh locked. Det var väll eftersom att det var ett "evigt" spammande och off topic hela tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Denna känns också lite - ehum- spammig... Sen att den inleds med "den förra var onödig" gör inte saken bättre. Vad menas egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja ni kan väll blocka alla The sims trådar och skapa EN ny och stänga av alla inkomande trådar som har "the sims" med i topicen om ni vill. då kan jag fråga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts