Jump to content

Varningar!

xstreem
 Share

Hur många varningar har ni fått??  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Öhm... tror inte jag har fått en... Har inte fått ett PM som man ska få så, har väll inga  :P

Tyvärr måste jag göra dig besviken för du har fått en varning. Du kanske inte kommer ihåg det men i våras länkade du till en "gta-sida" som i själva verket var outwar.com som kraschade nåns dator. Tror att du kom med nån dum undanflykt också att du egentligen skulle länka till dekrim men skrev fel URL. :mellow:

Topp3: Det är ytterst sällan vi tar bort varningar och i de fall vi gör det är det varningar som delats ut av misstag. Du kan pusta ut för din warn log är tro det eller ej helt tom. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var egentligen inte värd den varningen men men :mellow:

Shh. Säg det inte så att modsen hör det. Dom tar sitt jobb på största allvar, och en anklagelse om felbehandling kan få "vissa" av dom att flippa ur totalt(*Host* Funny *Host*).

P.S Jag inser det ironiska i att min självdistans är något utöver det vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shh. Säg det inte så att modsen hör det. Dom tar sitt jobb på största allvar, och en anklagelse om felbehandling kan få "vissa" av dom att flippa ur totalt(*Host* Funny *Host*).

P.S Jag inser det ironiska i att min självdistans är något utöver det vanliga.

Shh. Säg det inte så att Don hör det. Han tar allt på största möjliga allvar, och ett påstående att moderatorernas agerande vid det fallet var korrekt kan få han att flippa ur totalt(*Host* NOT fun *Host*),

Det är iaf vad jag tycker :mellow:

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor