Curly Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote: Aldrig fått en Hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 2 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ehh... jag har typ en... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote: 0 Satan lydig man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Öhm... tror inte jag har fått en... Har inte fått ett PM som man ska få så, har väll inga Tyvärr måste jag göra dig besviken för du har fått en varning. Du kanske inte kommer ihåg det men i våras länkade du till en "gta-sida" som i själva verket var outwar.com som kraschade nåns dator. Tror att du kom med nån dum undanflykt också att du egentligen skulle länka till dekrim men skrev fel URL. Topp3: Det är ytterst sällan vi tar bort varningar och i de fall vi gör det är det varningar som delats ut av misstag. Du kan pusta ut för din warn log är tro det eller ej helt tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Har en Varning, som jag fick förra året i "Tha Rap Box" Var egentligen inte värd den varningen men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Var egentligen inte värd den varningen men men Shh. Säg det inte så att modsen hör det. Dom tar sitt jobb på största allvar, och en anklagelse om felbehandling kan få "vissa" av dom att flippa ur totalt(*Host* Funny *Host*). P.S Jag inser det ironiska i att min självdistans är något utöver det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Shh. Säg det inte så att modsen hör det. Dom tar sitt jobb på största allvar, och en anklagelse om felbehandling kan få "vissa" av dom att flippa ur totalt(*Host* Funny *Host*). P.S Jag inser det ironiska i att min självdistans är något utöver det vanliga. Shh. Säg det inte så att Don hör det. Han tar allt på största möjliga allvar, och ett påstående att moderatorernas agerande vid det fallet var korrekt kan få han att flippa ur totalt(*Host* NOT fun *Host*), Det är iaf vad jag tycker Redigerad 21 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts