xstreem Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Kul att veta... Vote: Aldrig fått en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tror faktiskt jag inte har någon, om varningar dyker upp så som jag tror de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote:2 Nej jag har inte fått mer än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 4 tror jag. Någon mod kan ju säga hur många jag har om dom har lust, vet inte rikitigt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vote: ingen kommer inte ihåg, men har säkert fått nån va en cp flamer å shit förut men har inte fått nån på senare da'r iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 4 tror jag. Någon mod kan ju säga hur många jag har om dom har lust, vet inte rikitigt själv. Du har 2 st.. Vote: Inte en enda.. Och om jag skulle haft så skulle jag tagit bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ingen tror jag ingen har sagt att jag fått en varning så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 0 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Vote: Aldrig fått en.. tror jag.. säg om jag har isf.. Edit: Dock har jag fått typ 2 varningar om att få varningar.. Redigerad 21 oktober, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag har fått en vet inte om det var för att jag gjorde nåt med Warez eller om det var för att jag gjorde världens mest onödigaste topic "Hur gammal är hultenius" VOTE: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag har fått en vet inte om det var för att jag gjorde nåt med Warez eller om det var för att jag gjorde världens mest onödigaste topic "Hur gammal är hultenius" VOTE: 1 hmm, ja, det är en onödig topic men ärligt talat har jag undrat desamma. Men det är ju något nördit att antingen PMa och säga huj gammaj äj du? som en idiot eller göra en ny topic (ännu dummare) BTW: VOTE: 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 hmm, ja, det är en onödig topic men ärligt talat har jag undrat desamma. Men det är ju något nördit att antingen PMa och säga huj gammaj äj du? som en idiot eller göra en ny topic (ännu dummare) BTW: VOTE: 0 Svårt att kolla hans profil med födelsedatum och räkna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Null vote... Enligt KalleR så har jag just nu noll, men att jag jämt skulle varit varningsfri är omöjligt. Däremot vettefan hur många jag haft som max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote: Aldrig fått en Btw, om man har 5 varningar så blir man väl bannad/hajbernajtad? (Isf så känns de två sista alternativen aningens överflödiga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote: 1 för spam i vardagssnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 har fått 1 har jag för mig.... då jag skrev en hel post baserad runt warez.... ehm.... det där såg ni inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Du har 2 st.. Det var glada nyheter. Trodde jag hade fått 4(som ni kanske märkte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Aldrig fått en, iallafall vad jag är medveten om... ...om jag har nån kan väll en mod säga till, men om det är så att man får ett PM då man blir varnad har jag noll faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Öhm... tror inte jag har fått en... Har inte fått ett PM som man ska få så, har väll inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts