Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Glömde bort dom "Viktiga" topicarna, inga spoilers förän de kommit i USA (26:e) Sorry. Redigerad 21 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag läst på ett forum att Tommy Vercetti är ärke fienden till CJ. Kommer inte riktigt ihåg va de stod. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, de kan mycke väl vara ett rykte fast å andra sidan så är ju R* kungar på överaskningar. hoppas att Tommy inte är med fan vad segt om han är med.... Jag vill att allt ska vara nytt så inge Vercetti tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag läst på ett forum att Tommy Vercetti är ärke fienden till CJ. Kommer inte riktigt ihåg va de stod. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, de kan mycke väl vara ett rykte fast å andra sidan så är ju R* kungar på överaskningar. skulle väl va ball om han va med tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 skulle väl va ball om han va med tycker jag Aa, tycker jag med. Fast bara som en liten roll, typ att man skymtar honom i ett uppdrag eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 AY ge er förfan, inga *SPOLIERS* förrens 26e läs dom klistrade TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 AY ge er förfan, inga *SPOLIERS* förrens 26e läs dom klistrade TACK Sorry, tänkte inte på de. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Sorry, tänkte inte på de. :'( lugnt för mig, vet inte va hultan tycker, men aj tycker också att du ska anmäla sidan till R* där du läste det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) hoppas att Tommy inte är med fan vad segt om han är med.... Jag vill att allt ska vara nytt så inge Vercetti tack. skulle va kul om man fick några uppdrag av honom och få veta vad som hände efter vice city Redigerad 21 oktober, 2004 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 jag tycker då inte att tommy ska vara med, han har man vart tillräckligt, ja tycker inte ens man ska skymta honom, han ska vara borta totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts