Xnizze Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag har oturen att inte ha PS2. Så jag längtar tills det släpps så man kan köpa det. Jag håller med Hultenius helt och hållet man ska ionte ladda ner. det för stör stämmningen med det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Finns inget bestämt datum till PC, men hörde att det förmodligen skulle släppas den kommande sommaren... Håller med dig om nerladdningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ja har hört att det blir under sen våren eller sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Köp ett begagnat PS2 ifall du har ont om pengar, det är värt det ja lovar. Så kan du köpa dom gamla GTA spelen i Double pack biligt som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja, vad kostar ett ps2 begagnat? 400-500 utan spel till? Inga pengar att tala om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja, vad kostar ett ps2 begagnat? 400-500 utan spel till? Inga pengar att tala om. Haha du har inte sett mongopriserna folk försöker sälja på www.blocket.se och www.tradera.com. Då är det fan lika bra att vänta och köpa nytt för 1300-1400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Köp ett begagnat PS2 ifall du har ont om pengar, det är värt det ja lovar. Så kan du köpa dom gamla GTA spelen i Double pack biligt som fan! på elgiganten så är det billigare att köpa spelen för sig. Konstikt va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 En av mina kompisar köpte ett nytt PS2 med en handkontroll (inga spel då) på COOP Forum för 999:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 En av mina kompisar köpte ett nytt PS2 med en handkontroll (inga spel då) på COOP Forum för 999:- min farsa jobbar på Trygg-Hansa så han hadde rabbat på OnOff så jag fick de fö typ 850 spänn (med kontroll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Han kanske inte vill ha nåt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xnizze Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ne vill inte köpa något PS2 för spar till dator grejor som tex minne och hårdiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det stod Maj/Juni troligtvis på infon om GTA SA här på GTAsajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
valandil assenferea Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vet att det kommer att släppas i maj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
valandil assenferea Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det stod i player1 att det kommer att släppas i maj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det stod i player1 att det kommer att släppas i maj!! Varför dubbelpost? Varför inte "Edit"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag köpte min ps2 för 3 dagar sen.. begagnad, på tradera, konsol, 2 handkontroller och 2 minneskort för 910kr. inga spel till... sen så köpte jag double pack för 199kr nytt köp en ps2a, det e det värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts