Specter Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 man kan ju inte göra "vardagliga" saker i spelet som att gå o handla o laga mat, man måste ju göra sjuka grejer som att sätta på prostituerade o sen skjuta dom me två nackskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har läst någonstans att man kan ha djur, så då borde man kunna ha flickvän. Är samma sak, kom hem, mata flickvän/djur, gosa med flickvän/djur, sov med flickvän/djur på benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Helt seriöst. Varför skulle man kunna ha flickvän, då borde ju hela handlingen (storyline:en) i spelet ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har läst någonstans att man kan ha djur, så då borde man kunna ha flickvän. Är samma sak, kom hem, mata flickvän/djur, gosa med flickvän/djur, sov med flickvän/djur på benen. Haha, stämmer detta så kan jag tänka mig att det är en fet jävla pitbull som biter folk mellan benen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Haha, stämmer detta så kan jag tänka mig att det är en fet jävla pitbull som biter folk mellan benen Flickvännen eller djuret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Flickvännen eller djuret? Haha, det kan man fråga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Fan, jag hade uppskattat om man kunde stänga av motorn på bilarna när man går ur dom. Känns lite dumt att man ALLTID lämnar motorn på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Fan, jag hade uppskattat om man kunde stänga av motorn på bilarna när man går ur dom. Känns lite dumt att man ALLTID lämnar motorn på. Det finns väl filmklipp där motorn faktist stängs av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det finns väl filmklipp där motorn faktist stängs av? Jasså? Låter fint, jag vill ha känslan av att det verkligen är ens bil, lite mer som i Mafia. I GTAIII och VC var det ju bara att välja och vraka mellan civilisternas bilar (Och det var man tvungen att köra eftersom ens eget åk försvann om man lämnade det en liten stund). Det hade vart snajsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jasså? Låter fint, jag vill ha känslan av att det verkligen är ens bil, lite mer som i Mafia. I GTAIII och VC var det ju bara att välja och vraka mellan civilisternas bilar (Och det var man tvungen att köra eftersom ens eget åk försvann om man lämnade det en liten stund). Det hade vart snajsigt. Tror nog att bilkänslan kommer att vara mycket bättre i det här spelet, dels pga ljuden, dom låter riktigt fint faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) För er som fortfarande tror på djur i SA hänvisar jag till den URL=http://www.gtagaming.com/sanandreas/qa]här sidan, punkt 12. EDIT: stavfel Redigerad 23 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts