Timpa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det kommer väl inte bli så att så fort man går ifrån bilen försvinner den som i VC(om man har köpt bilen asså) kan man ha flickvän? kan man laga mat själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Har jag inte sett den här tråden förut? edit: Ha hittade den, var ju tom du som startade den också... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=ha+flickvän Redigerad 21 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Omöjligt att veta om ingen har spelat de än. Har iaf läst nånstans att man har flickvän (kan mycke väl vara ett rykte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Flickvän= En hora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vänta o se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vore ett stort plus om man kan laga mat själv, osv.. Kan vara kul o köra verkligt o gå in o handla på en affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vore ett stort plus om man kan laga mat själv, osv.. Kan vara kul o köra verkligt o gå in o handla på en affär Haha, och laga köttbullar och makaroner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RimaZ Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hehe hade varit jävligt fräckt med flickvän å matlagning, dock har jag inte hört något om det så jag är ganska skeptisk till att det kommer med.. Men fallskärmshoppning e ju inte helt fel det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 AgamemnoN asså jag hittade inte min egen så jag frågade igen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ja, tänk om CJ går till butiken och handlar mat. Sen går han hem med maten till sin flickvän som passar barnen och så lagar han spaghetti (mums!). Sen går han på toaletten och efter det duschar han. Sen går han och lägger sig i sin säng med sin flickvän. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 men hallå! han har flickvänn för att laga mat men fett grymt ifall man var usel kock från början o brände omeletten till en mästerkock som kunde extraknäcka på femstjärnig resturang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Har ni funderat på att köpa The Sims eller något i den stilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Har ni funderat på att köpa The Sims eller något i den stilen? ja va ironisk o NEJ Sims SUGER HÄSTBALLE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja va ironisk o NEJ Sims SUGER HÄSTBALLE!!! Ja, jag förstod det. Vissa har ju fullt upp med krävande flickvänner IRL, skulle vara skönt att slippa dem åtminstonde någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Har ni funderat på att köpa The Sims eller något i den stilen? W-O-R-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Sims till N-gage e roligare än till data! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Sims till N-gage e roligare än till data! Jaha, tack. Det var intressant och passade information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 baaah! Sims e för dom som inte har nått liv o spelar ett genom Sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 baaah! Sims e för dom som inte har nått liv o spelar ett genom Sims Haha, så sant så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Sims till N-gage e roligare än till data! N-GAGE RULEZz!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts