xstreem Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 är de rykte eller sanning att om man skriver in 1000 fusk så raderas filen/filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Testa själv. Vilka filer menar du btw? Sparfilerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Va? Vart har du hört det? Tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Testa själv. Vilka filer menar du btw? Sparfilerna? sparfilerna ja... Jacker: några av mina polare som hade fuskat mycke förlorade sparfilerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Nej det är falsk!! Jag kör i bland med min kompis och så är den ena "hacker" och kanske skriver vapen koden 100 grr och massa andrakoder m.m. Och det hände inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det som menas kanske är att om man skriver in många fusk och sparar så kan ditt savegame krasha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det varnar ju faktiskt när man sparar: du har använt fusk och sparningen kan gå sönder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det varnar ju faktiskt när man sparar: du har använt fusk och sparningen kan gå sönder... Nej! Varnigen står för att vissa fusk inte går att stänga av, tex. nobodylikesme, det är ju inte så lätt att klara spelet om man dessutom har skrivit ourgodgivenrighttobeararms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts